G.Andersson
Ny medlem
Tjena, idag så slog det mig att farsan självklart ska skaffa motorcykel. Han har fått köra min 125a ett antal gånger och han har samma smile varje gång. Men när jag snackar med han om saken så verkar han inte ta det seriöst. Jag tycker att det skulle vara sjukt kul och få köra med farsan då vi annars har väldigt olika intressen han håller mest på med båtar och jag med olika motorfordon.
Jag tänkte då att första steget skulle vara att övningsköra med någon. Jag vet några som skulle kunna tänkas ställa upp som handledare. Men får han övningsköra med min 125a till tung hoj? Bara för att han ska känna hur det känns och ev köpa en motorcykel senare? Är det en bra ide? Jag är dock lite småskraj för jag vill ju självklart inte att det ska hända min hoj något..
Edit: självklart vill jag inte att det ska hända fadern något heller!
..
Jag tänkte då att första steget skulle vara att övningsköra med någon. Jag vet några som skulle kunna tänkas ställa upp som handledare. Men får han övningsköra med min 125a till tung hoj? Bara för att han ska känna hur det känns och ev köpa en motorcykel senare? Är det en bra ide? Jag är dock lite småskraj för jag vill ju självklart inte att det ska hända min hoj något..

Edit: självklart vill jag inte att det ska hända fadern något heller!

Last edited: