Överlever du säsongen 2008?

Överlever du MC-säsongen 2008?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Scott.
Lika bra att sätta igång pollen nu, så ni hinner fundera lite före ni röstar, och sen stängs den 1 Januari 2008.
Sen 31 Dec 2008 kan vi kolla vilka som hade rätt och vilka som hade fel.
:tummenupp

Varför skulle man inte överleva 2008?
Visst finns det tåg som spårar ur, flygplan som störtar, bussar som får slut på bensin men ärligt?

Håller med Küngen, detta var osmakligt, ändå röstade jag !

Kanske.
Men fakta är väl att det efter nästa säsong, kanske inte kommer vara mindre medlemmar, kommer ganska många på det här forumet inte logga in nån mer gång.

Kanske du eller jag?

:pannkyss

Du verkar vara en skapligt hjärndöd individ. Känns ganska respektlöst mot de som förlorat en anhörig i en mc-olycka.

Sluta provocera, eller vad det är du gör.

Last edited:
"Sen 31 Dec 2008 kan vi kolla vilka som hade rätt och vilka som hade fel. :tummenupp "

Tråden liknar Expressen journalistik när den e som värst o av sjukast sort. Stäng skiten....

Man får ju tro på vad man själv sysslar med så självklart överlever jag!
Men trådskaparen skulle lika gärna skriva kommer du vinna 1 miljon på hästarna kommande året, nja iofs så kan man påverka sin körning lite mer och köra väldigt defensivt,men hur jävla kul är det?
Har ett exempel på en polare som kör betydligt lungare än jag själv pga att minimera risker osv, för ett tag sen damma han in ett rådjur och han körde typ mitt i en klunga av ett antal knuttar, lågiskt sett borde han ha den säkrast positionen logik funkar inte i trafiken.

Mitt motto är kör fort kör först kör i från farorna :tummenupp

Anledningen att jag tror jag kommer att överleva är att jag kommer typ bara köra ca 200 mil om jag hinner det, mot tidigare säsonger bruka jag köra minst 1000 mil, andra intressen har tagit överhanden men man vill gazza av sig då och då för att få den där goa kicken.

Ni som överlever i år ta det lungt nästa och lycka till !!

Detta va fan den mest respektlösa tråd jag läst på SH! :mad: NATURLIGTVIS kommer alla att räkna med att klara sig, TROTS att en del kommer att vandra vidare. Varför ens spekulera i detta?! :va Det är ju osmakligt så det stänker om det! Stäng skiten och lev vidare istället! :mad:

Lägg ner! Är du ett MOPPEFUCKO eller?:tungan

Men seriöst, vilken sjukt respektlös och idiotisk tråd! Skall du efter säsongen 2008 sitta och skriva en ny tråd där du påpekar vilka som hade fel eller? Stäng skiten! :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard