Igår satt jag för länge i framåtlutad position vid datorn och meka med jobb på datorn. Nu så sen igår eftermiddag har jag haft ont i huvet som en strålande konstant "smärta". Saknar visserligen huvudvärkstabletter, men jag tycker det borde ha gått bort till idag. Men känner nu hur det är åtstramat i nacken och axlarna. De ömmar.
Jag vet inte vad jag vill få ut av tråden, men någon lösning till mitt problem kanske. Borde jag hitta en sån där svindyr stor? Jag kan inte tvinga mig att sitta korrekt på vilken stol som helst, därmed behöver jag hitta en sittstol som gör att jag sitter rätt från början.
Vad för dagliga övningar bör man göra som "nörd" framför datorn? Jag vill inte slita ut min kropp...
Jag vet inte vad jag vill få ut av tråden, men någon lösning till mitt problem kanske. Borde jag hitta en sån där svindyr stor? Jag kan inte tvinga mig att sitta korrekt på vilken stol som helst, därmed behöver jag hitta en sittstol som gör att jag sitter rätt från början.
Vad för dagliga övningar bör man göra som "nörd" framför datorn? Jag vill inte slita ut min kropp...

för att lösa dina omedelbara problem, finns en bra och billig olja på apoteket sen är det bara å hitta någon som kan knåda.