O
Har alltid kört på idén fullgas precis när hjulet tar mark...?
Har funkat bra, har däremot 2 gånger vid abrupta avslag fått testa styrstopparna, inget jag rekommenderar...
1:a gången för mååånga år sedan på en -86:a 1100R när man tränade som flitigast på 2:ans växel så lyckades ja fippla i 3:an, blev så förvånad själv så jag slog av på gasen huxflux.. Resulterade i ett rejält styrslag så jag fick pumpa ett par ggr på handbromsen så plunscharna fick kontakt me beläggen igen...

Vända nr 2 var för nåra veckor sen, trean fullt ut å började drifta åt höger, slår av på gas å får uppleva den hårigaste upplevelsen på närmare 20 år på hoj, garanterat 4-5 smällar i styrstopparna

Men de vart ett jävligt fränt S format spår på 20 meter , fast de var första gången jag verkligen gjorde mej klar att klota ordentligt, gick rätt lugnt följande 10min, sen ä man ju så korkat funtad att man läre prova igen för att utesluta materialfel

då gick allt som vanligt igen

Som sagts tidigare: de tar på både grejjer å kan sluta illa men de är löjligt roligt!!