Örebroläger 2012

Tack för en jävligt rolig lördag! Tydligen bröt man ju handleden på förmiddagen. Tur man inget visste så man kunde fortsätta köra :yoparty

Tack för en jävligt rolig lördag! Tydligen bröt man ju handleden på förmiddagen. Tur man inget visste så man kunde fortsätta köra :yoparty
Var det du som hoppade på stora platån och nästan for över styret vid landningen? Då var det en hand(led) inblandad iaf. Såg ut som att göra ont iaf.

De va såpass illa alltså.

Om någon orkar redigera så har jag endel filmmaterial, vette fan om det är något bra men de kan någon med ork få kolla igenom :D

Vi sänder ett stort tack till Lasse (mfl) för helgens arrangemang och till alla deltagare: bra kört! Hoppas vi ses vid nästa tävling!

Gröna hälsningar / Malma Racing Supermoto Team

De va såpass illa alltså.

Om någon orkar redigera så har jag endel filmmaterial, vette fan om det är något bra men de kan någon med ork få kolla igenom :D
Jag kommer lägga upp en serveruppladdning för dom som har lust att dela med sig med material till den valborgsfilm som jag ska klippa :) länk kommer under morgondagen :)

Jag kommer lägga upp en serveruppladdning för dom som har lust att dela med sig med material till den valborgsfilm som jag ska klippa :) länk kommer under morgondagen :)

Kanon, har drygt 4 gig material, blev ju inget köra för mig så jag filmade lite tills batteriet tog slut istället.

Ett stort tack till Lasse som anordnade, till Harry som bistod med glada hejjarrop och sina kontakter på husaberg när min hoj sviktade och även till alla andra som var med. En riktigt rolig helg blev det!

/En mör kropp som ska vila lite.

Var det du som hoppade på stora platån och nästan for över styret vid landningen? Då var det en hand(led) inblandad iaf. Såg ut som att göra ont iaf.

Nej det var inte jag. jag var lite för het på frambromsen i första kurvan efter platån. Ingen bra kombo med leriga däck ;)

Tack för alla grymma bilder!!

Last edited:
Ni som va med nu i helgen, ta chansen nu och förbättra er körteknik. Med ett läger som blir nu i sommar.
Lite mera uppstyrt och fokuserat. På körteknik och förberedelser.

Svenske mästaren Henke Karlsson som instruktör.

Jag håller på att planerar detta nu och behöver veta ungefär hur många som är intresserade. Klicka på gilla ni som tycker detta är intressant.

Ni som va med nu i helgen, ta chansen nu och förbättra er körteknik. Med ett läger som blir nu i sommar.

Jag håller på att planerar detta nu och behöver veta ungefär hur många som är intresserade. Klicka på gilla ni som tycker detta är intressant.

Din inbox är full Lasse.

Då har man landat efter fyra dagars rövsmisk :arsele:smasha Måste ge alla inblandade ett stort tack, och särskilt till Lasse och de som krattade och grävde på banan för att fixa till den under helgen (tror jag såg Kerttu med en spade som fixade gruset mellan hojarna som kom farandes, vilken insats!)

Ett stort tack till Lasse som anordnade, till Harry som bistod med glada hejjarrop och sina kontakter på husaberg när min hoj sviktade och även till alla andra som var med. En riktigt rolig helg blev det!

/En mör kropp som ska vila lite.
KUL ATT HJÄLPA TILL när det finns trevligt folk som du och alla som var på LASSES läger ..kul att hojen funka sen ..MVHARRY

Då ligger mina bilder uppe för de som är intresserade. Vart ca 1500 st bara.
Klicka på länken nedan för mer info och sprid det gärna vidare.

moonymedia.blogspot.se
KANON BILDER ::MIKKE ::DET vart MÅNGA bilder på bakhjulet men hojen var ett MONSTER tack SUPERMOTO:yoparty för lånet av hojen nu när min var på operation :gnissla. MVHARRY

Last edited:

Tackar. Det finns tillräckligt stort intresse för att detta ska bli av. Nu ska vi bara hitta ett datum som passar. Lämpligt vore ju helgen innan tävlingen i Örebro. Jag återkommer.

Tackar. Det finns tillräckligt stort intresse för att detta ska bli av. Nu ska vi bara hitta ett datum som passar. Lämpligt vore ju helgen innan tävlingen i Örebro. Jag återkommer.

28-29 Juli får det bli. Boka in den helgen. :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...