RaceMe
Gudomlig sporthojare
Jag och Fredrik dyker upp i morgonkväll runt 2000, Då hoppas jag den röda mattan ligger framme och ölen är kall.
![]()
Har du en buss av dignitet så har du kall öl. Röd matta får dom som har tre inteckningar i kräftrejset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag och Fredrik dyker upp i morgonkväll runt 2000, Då hoppas jag den röda mattan ligger framme och ölen är kall.
![]()
Finns det någon grill på plats eller ska man ta med egen?
P.S. Informationen "samma som förra året" säger inte så mycket för mig/dom som aldrig har varit där..![]()
ähh.... ta med egen. Men vi brukar göra så att alla tar med det dom själva behöver. Så hjälps vi allihopa åt att städa på söndagen. Funkar alltid lika bra varje gång, motardpiloter är världsbäst på att hjälpa till. Ingen åker hem utan att först fråga mig om det är något kvar att göra. Ring mig om du vill. Jag svarar gärna på era samtal. 0708110306hm förgasarn på kåtten verkar inte helt frisk, den har stått länge utan att köras så ja satsar på att gasa hojen hel!Nu är det bara att montera dit ett lämpligt uppsamlingskärl nånstans...
Jag har varit med om att munstycken degar igen om förgasaren stått vinterförvarad med bensin i. Om du vet vad du har för munstycken i så åk och tjacka nya och byt så är problemet ur världen.![]()
Jag har tyvärr noll koll på förgasare...känns lite tajt att börja riva isär den just nu, får se hur det blir av det hela.
skall du inte släpa med dig 570in då?Fan va nice! Då ses vi imorn!![]()

skall du inte släpa med dig 570in då?
Har varigt på täby och lämnat lite grejor idag kul att träffas igen alla nya och gamla supermoto grabbar ..,,-.du NORMAN ..vill du vara där eller ?????? så fixa hojen för fan eller så hjälper vi dig ..du verkar ha problem hela tiden med hojen ......kom ut så kanske jag eller någon kan fixa detNu är äntligen hojen klar, sånär på att jag inte riktigt får ordning på bromsarna men får ta tag i det imorgon.
Har varigt på täby och lämnat lite grejor idag kul att träffas igen alla nya och gamla supermoto grabbar ..,,-.du NORMAN ..vill du vara där eller ?????? så fixa hojen för fan eller så hjälper vi dig ..du verkar ha problem hela tiden med hojen ......kom ut så kanske jag eller någon kan fixa detMVHUSA HARRY
HELT OKDet har varit lite mer problem än jag räknat med, har varit mer i garaget än hemma senaste veckan, inkluderat sömn
Vill ju bara gnälla av mig lite så jag får höra just dedär, att ni hjälper mig på plats![]()
men kom ut imorgon eller på söndag vi är många som kanske kan hjälpa dig men vi börjar köra 0900 men någon rast blir det väl ..jag har #90 och grabben har #97 om det är något ..MVHARRY 
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |