Örebroläger 2012

Jag och Fredrik dyker upp i morgonkväll runt 2000, Då hoppas jag den röda mattan ligger framme och ölen är kall.

:banana:fyllisar

Har du en buss av dignitet så har du kall öl. Röd matta får dom som har tre inteckningar i kräftrejset. ;)

Finns det någon grill på plats eller ska man ta med egen?

P.S. Informationen "samma som förra året" säger inte så mycket för mig/dom som aldrig har varit där.. ;)

Grill...... :va ähh.... ta med egen. Men vi brukar göra så att alla tar med det dom själva behöver. Så hjälps vi allihopa åt att städa på söndagen. Funkar alltid lika bra varje gång, motardpiloter är världsbäst på att hjälpa till. Ingen åker hem utan att först fråga mig om det är något kvar att göra. Ring mig om du vill. Jag svarar gärna på era samtal. 0708110306

Min tunngrill donerades förra året. Om ingen snott den står den kvar. Bara att tända på :tummenupp

hm förgasarn på kåtten verkar inte helt frisk, den har stått länge utan att köras så ja satsar på att gasa hojen hel! :yoparty Nu är det bara att montera dit ett lämpligt uppsamlingskärl nånstans...

Jag har varit med om att munstycken degar igen om förgasaren stått vinterförvarad med bensin i. Om du vet vad du har för munstycken i så åk och tjacka nya och byt så är problemet ur världen. :tummenupp

Jag har varit med om att munstycken degar igen om förgasaren stått vinterförvarad med bensin i. Om du vet vad du har för munstycken i så åk och tjacka nya och byt så är problemet ur världen. :tummenupp

Jag har tyvärr noll koll på förgasare...känns lite tajt att börja riva isär den just nu, får se hur det blir av det hela.

Allt sånt där skitproblem löser sig på plats. Se till att kom ut bara.

En annan sak som alla redan ska veta som ägnar sig åt bankörning, men jag tar det ändå igen. Du är ju ny för i år vet jag. Vilket glädjer mig. Alla som är nya är mer än välkomna.

För att få deltaga och köra på banan måste man vara medlem i en SVEMO ansluten klubb. Dom som inte är det gör vi på plats till medlemmar i Teknis MC. Så alla som vill kommer att få köra.

Last edited:
Jag har tyvärr noll koll på förgasare...känns lite tajt att börja riva isär den just nu, får se hur det blir av det hela.

Som Lasse säger så löser det sig säkert på plats. I värsta fall ska det väl gå rensa dom. Man behöver inte riva, ofstast räcker det att lossa förgasaren och luta den åt sidan så kommer man åt munstycken.
Hur som helst, vi löser det! :tummenupp

nån som har ett kedjenitsnings verktyg och kan ta med de så jag kan nita min kedja skulle uppskattas mycke :-)

Jag har med mig nitverktyg.

Nu är äntligen hojen klar, sånär på att jag inte riktigt får ordning på bromsarna men får ta tag i det imorgon.

Nu är äntligen hojen klar, sånär på att jag inte riktigt får ordning på bromsarna men får ta tag i det imorgon.
Har varigt på täby och lämnat lite grejor idag kul att träffas igen alla nya och gamla supermoto grabbar ..,,-.du NORMAN ..vill du vara där eller ?????? så fixa hojen för fan eller så hjälper vi dig ..du verkar ha problem hela tiden med hojen ......kom ut så kanske jag eller någon kan fixa det :D MVHUSA HARRY

Har varigt på täby och lämnat lite grejor idag kul att träffas igen alla nya och gamla supermoto grabbar ..,,-.du NORMAN ..vill du vara där eller ?????? så fixa hojen för fan eller så hjälper vi dig ..du verkar ha problem hela tiden med hojen ......kom ut så kanske jag eller någon kan fixa det :D MVHUSA HARRY

Det har varit lite mer problem än jag räknat med, har varit mer i garaget än hemma senaste veckan, inkluderat sömn :D
Vill ju bara gnälla av mig lite så jag får höra just dedär, att ni hjälper mig på plats :D

Det har varit lite mer problem än jag räknat med, har varit mer i garaget än hemma senaste veckan, inkluderat sömn :D
Vill ju bara gnälla av mig lite så jag får höra just dedär, att ni hjälper mig på plats :D
HELT OK :yoparty men kom ut imorgon eller på söndag vi är många som kanske kan hjälpa dig men vi börjar köra 0900 men någon rast blir det väl ..jag har #90 och grabben har #97 om det är något ..MVHARRY :rock

1. Ricken + licenskurs
2. Bodoe
3. Johanjulgran + licenskurs
4. #46 kevin Krig
5. Lindman + licenskurs
6. Hultqvist
7. Lindén + licenskurs
8. Meercy
9. Kerttu
10. Edvin P + Licens
11. Robert G + Licens
12. Jens D
13. Robin L
14. Fredrik G
15. Hello Schönberger
16. Kolle
17. Nyberg + Licenskurs
18. Mange Jensen + Licenskurs
19. Jonas M
20. Jesper Müllern
21. Pontus Müllern
22. Tapper
23. Tossloo
24. Martin Zetterlund + Licenskurs
25. Mikael Gaylord" Carlsson + Licenskurs
26. Dagerstrand ofc
27. Moddan
28. Daniel Söderberg + Licenskurs
29. Barrett (Håller i Licenskursen)
30. Pontus Persson + Licenskurs
31. Meizu
32. Victor Lund
33. Urmi + Licenskurs
34. Fredrik Odén
35. Max
36 Husa Harry
37 Nicklas (Lill Husa ) Fagler
38. Christoffer Odén
39. Felix Padilla +licenskurs
40. Micke Andersson +licenskurs

Kolla banan inatt och jag har sett torrare surhål i mina enduro dagar men jag hoppas vi får köra på grusdelen ändå :)

Kanondag på banan. Gruset var lite blött och asfalten hal till lunch. Men nu är det riktigt torrt och fint så söndagen ser riktigt bra ut. Hälsningar från Patrik, nyss uppkommen ur badtunnan :-)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti