Örebroläger 2011

Nu har jag fått tag på bakhjul o bromsar, bara framfälg kvar sen är jag fit for fight :P
 
Håll ut kamrater. Det kommer tråd i veckan angående Örebroläger 2012. Lite ärenden med myndigheter som måste benas ut först. Men läger ska vi ha. Passa på under tiden att kolla över era ljuddämpare så att dom uppfyller reglementet. Det är just ljud som är våran värsta fiende. Jag deltog i en gemensam SVEMO/SBF miljökonferens för två veckor sedan. Alla prognoser förutspår att motorsporten blir tystare. Eller försvinner.

Men men...... Snart e det dax. :banana
 
Håll ut kamrater. Det kommer tråd i veckan angående Örebroläger 2012. Lite ärenden med myndigheter som måste benas ut först. Men läger ska vi ha. Passa på under tiden att kolla över era ljuddämpare så att dom uppfyller reglementet. ...

Men men...... Snart e det dax. :banana

Strålande! Kör väluppfostrad å rumsren 250 cc 4t, så jag sover gott om nätterna:tummenupp
 
bör vara samma som på tävling dvs 94dB/A 4-takt och 96dB/A 2-takt
kommer inte att vara nitiska men pga problem med klagomål så behöver vi bli strängare
hjälper givetvis till så gott vi kan att fixa hojar som uppenbart låter för mycket:tummenupp
målsättningen är att ingen ska bli tvungen att åka därifrån pga detta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top