Örebro/Karlskoga

Ett jävla rövhål till polare har gick och köpte en sproilans smc-r igår. Nu jävlar blir det till att shoppa loss på husabergshop och racestyles, måste ju ha snyggaste hojen i kretsen.

Ja racestyles har en del roligt, jag ska med pimpa min husa nångång när tummen åker ut.

Om det blir nå körning på banan på morgonen är jag där ett par timmar, sen får jag nog med min polare med 690:n och hakar på er. :yoparty

Om det dyker upp en tjome med en smc-r med vit hjälm imorn och stalkar er så är det min polare Pierre, han kommer nog vara ute och leka hela dagen med sin nya hoj, han är sådär barnsligt förtjust i hojen, precis som jag själv var i min första hoj :)

Tack för en kul sväng idag hoppas det blir några fler i år och ser fram emot att se filmerna:tummenupp

Tack för en kul sväng idag hoppas det blir några fler i år och ser fram emot att se filmerna:tummenupp

Ja tack själv! Det var en skön dag idag, härligt väder och inga konstigheter. Nu blir det en öl i solen och planering av vad jag ska köpa till husan vid lön haha! Ha de gött!

Edit: Förövrigt dog batteriet på kameran strax efter att vi drog från Askersund, så jag fick inte med alla fina bakhjulsåkningar som Daniel fixade på vägen hem. Aja, de får bli till nästa film.

Last edited:
Har varit riktigt gött väder idag, alldeles för varmt för hojåka.

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back