Örebro/Karlskoga

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Ett jävla rövhål till polare har gick och köpte en sproilans smc-r igår. Nu jävlar blir det till att shoppa loss på husabergshop och racestyles, måste ju ha snyggaste hojen i kretsen.

Ja racestyles har en del roligt, jag ska med pimpa min husa nångång när tummen åker ut.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Om det blir nå körning på banan på morgonen är jag där ett par timmar, sen får jag nog med min polare med 690:n och hakar på er. :yoparty
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Om det dyker upp en tjome med en smc-r med vit hjälm imorn och stalkar er så är det min polare Pierre, han kommer nog vara ute och leka hela dagen med sin nya hoj, han är sådär barnsligt förtjust i hojen, precis som jag själv var i min första hoj :)
 

PoNtUzA

Ny medlem
Gick med
12 May 2011
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg FS570, 10
Tack för en kul sväng idag hoppas det blir några fler i år och ser fram emot att se filmerna:tummenupp
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Tack för en kul sväng idag hoppas det blir några fler i år och ser fram emot att se filmerna:tummenupp

Ja tack själv! Det var en skön dag idag, härligt väder och inga konstigheter. Nu blir det en öl i solen och planering av vad jag ska köpa till husan vid lön haha! Ha de gött!

Edit: Förövrigt dog batteriet på kameran strax efter att vi drog från Askersund, så jag fick inte med alla fina bakhjulsåkningar som Daniel fixade på vägen hem. Aja, de får bli till nästa film.
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har varit riktigt gött väder idag, alldeles för varmt för hojåka.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top