Danken
Ny medlem
Ok blir och köra solo idag då, om Crazy ser detta kanske du vill hänga med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Riktig SKITvecka på jobbet denna vecka. Imorn ska jag ut och avreagera mig rejält efter jobbet.
Om ni håller er nyktra nog för en tur ikväll, typ kl 21, när jag är klar med allt ja ska göra, är ni välkomna till garaget på öster för å snacka lite skit och sen kanske dra ut på ett par raggarrundor! Om vädret håller sig okej vill säga. Jag har hört att motardkillar får ligga som fan, så vi måste ju ut å fiska lite nu när det är campus hahahah
Jag får nog nöja mig med ett varv runt kvarteret för o kolla fjädringen, bromsa lite o värma upp oljan för oljebyte.
Danken ska du på lägret eller?
Om ni håller er nyktra nog för en tur ikväll, typ kl 21, när jag är klar med allt ja ska göra, är ni välkomna till garaget på öster för å snacka lite skit och sen kanske dra ut på ett par raggarrundor! Om vädret håller sig okej vill säga. Jag har hört att motardkillar får ligga som fan, så vi måste ju ut å fiska lite nu när det är campus hahahah
jag hade tänkt och dra ut en sväng nu snart. danken hänger du på?
nyss börja det regna i kumla så jag fick ställa in hojen för idag. vi får hoppas på fint väder i helgen så kan vi ta en tur då![]()
Nej får bli nästa år, vill inte sabba nya husan har inga crashpuckar eller något sånt ditsatt ännu. Och 660:in är inte redo behövs nya däck o ventiljustering, har stått still ett tag.
Haha lungt? Allt eller inget som gäller! Vinka om ni ser mig glida på stan. Tar en kort raggarrunda den närmsta timmen
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |