Örebro/Karlskoga

Brorsan sa ungefär samma sak efter att ha testat crossbana/skog, så du kanske har en poäng där Norman. Men just nu står 450:n redo för lägret, efter det får jag kanske ta å slänga på offroadhjulen igen och ge skogen en chans.

Det tycker jag du ska göra, hittade ju några enkla roliga spår ute vid skjutfältet, det är ju nära o bra så tycker du kan ta o hänga me dig nån dag.
Vilken del av stan bor du?

När ska det åkas imorgon då?
Förmiddag, eftermiddag?
Jag är ledig hela dan.

jag bor på öster. Jag slutar typ fyra, så är det inte pissväder kan vi ta en sväng. Nån mer? Crazy? Danken?

jag bor på öster. Jag slutar typ fyra, så är det inte pissväder kan vi ta en sväng. Nån mer? Crazy? Danken?

Då e de nära över Skebäcksbron o bort till skjutfältet, går ju tillome åka med hojen bort :P

Vi får väl se hur vädret är imorgon då.

Mötesplats Örebromässan kl 1700 ?

Jag röstar som vanligt på svampen, mässan är så jävla långt bort för mig med blårykare :D
17 vid svampen sen har man 2 minuter till lite busrakor borta vid rejmes o de för er som kan dedär med bakhjul.

Tackar för åkturen idag.
Tycker vi kan åka tillbaka där vi va nåndag när jag monterat på rätt däck igen så kan jag leka i skogen medans ni övar bakhjul :P

Haha jag också, men bara om vi ger oss på ett par små, krokiga vägar också, bakhjul är skoj, men svänga är roligare. :)

Haha jag också, men bara om vi ger oss på ett par små, krokiga vägar också, bakhjul är skoj, men svänga är roligare. :)

Finns gott om krokar i skogen :D
De skulle gå ganska enkelt att göra om området vi var vid till en riktigt skön bana nån söndagkväll eller så när det är tomt på folk. Ett par stenar från skogen att ställa upp så gör man ju lätt en schysst motardbana.

Finns gott om krokar i skogen :D
De skulle gå ganska enkelt att göra om området vi var vid till en riktigt skön bana nån söndagkväll eller så när det är tomt på folk. Ett par stenar från skogen att ställa upp så gör man ju lätt en schysst motardbana.

Ja det funkar ju det med :tummenupp, tänkte inte ens på att man kan göra så

Ja det funkar ju det med :tummenupp, tänkte inte ens på att man kan göra så

En enkel bana tex är ju kurva vid de båda återvändsgränderna sen några zickzack på rakorna oså måste man ju ner lite i diket också såklart, motard är ju grusdel me ;)

jag tror jag håller på att bli förkyld, så jag ska ligga hemma i soffan och tycka synd om mig själv.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti