Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska jag ut och gasa för första gången på länge eftersom jag haft lite strul men nu är hojen igång igen![]()
Några från Örebro som ska ut och åka imorgon Fredag efter jobbet som man eventuellt kan haka med på?
På söndag tänkte jag åka om nån är sugen att haka på, samling vid Statoil Eurostop mellan 10:30-11:00... Regnar det ger ja fan i det. Destination kan bestämmas på plats, dock sugen på lite längre tur runt 20 mil eller nått...
Ja just nu ser det ju inte så bra ut med vädret... Men kanske blir bättre närmare kvällen.
ut och åka i trakten. någon som ska ut och pluttra lite? efter 17:00 ungefär
Tjena!
Skulle byta däck på hojen och insåg då att man måste ha en insektsnyckel modell större för att få bort hjuletNågon som har en sådan liggandes hemma? Den är ca 21mm vore tacksam om jag fick låna denna i sådant fall
Tjena!
Skulle byta däck på hojen och insåg då att man måste ha en insektsnyckel modell större för att få bort hjuletNågon som har en sådan liggandes hemma? Den är ca 21mm vore tacksam om jag fick låna denna i sådant fall
Såg i en annan tråd att du fått svar. Min var 23 mm ändå så![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |