martikainen
svarta åskan
Jaha, ser riktigt lovande ut ju. Jag kommer vara på stortorget mellan kl 12- 12.30. Vi ses!
sa vi inte 13?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, ser riktigt lovande ut ju. Jag kommer vara på stortorget mellan kl 12- 12.30. Vi ses!
Haha. Då säger vi kl 12.30 och så väntar vi i en halvtimme på resten. Deal?![]()
då åker ni 13.00 allså?
Fy fan vad kul det var idag.
En riktig rolig långkörning med en massa roliga vägar. Tack alla som var med.
Mot slutet vid stortorget blev jag stoppad av polisen. Vi passerade varandra i motsatt körriktning vid Berns arena och jag såg att de vände och visste att det var mig de var ute efter.
De undrade ifall jag hade kört i Brickebacken idag och kollade ifall jag hade druckit och småpratade med mig. Riktigt trevliga faktiskt.
Men de undrade varför jag var så nervös, och det var jag också, detta var faktiskt första gången som jag har blivit stoppad av polisen. Aldrig hänt tidigare.
Men allt väl och nu sitter man med en kall öl i handen och är helt slut!
vem var det jag skulle fråga förresten?![]()
hah var på plats och såg hela händelsen. Kom snuten ikapp er? Ni hade ett ganska bra försprång, snuten var ju tvungen och backa och grejer innan de kunde köra efter.![]()
Vet inte vem du syftar på men ifall polisen läser detta så vill jag bara klargöra att jag inte var med![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |