Örebro/Karlskoga

Körde käglan med damen idag. Polisen står på vägen ut, på 50-sträckan som går bredvid rynnigespåret, de står precis innan rondellen.

Fy fan vad kul det var idag.
En riktig rolig långkörning med en massa roliga vägar. Tack alla som var med.

Mot slutet vid stortorget blev jag stoppad av polisen. Vi passerade varandra i motsatt körriktning vid Berns arena och jag såg att de vände och visste att det var mig de var ute efter.
De undrade ifall jag hade kört i Brickebacken idag och kollade ifall jag hade druckit och småpratade med mig. Riktigt trevliga faktiskt.
Men de undrade varför jag var så nervös, och det var jag också, detta var faktiskt första gången som jag har blivit stoppad av polisen. Aldrig hänt tidigare.

Men allt väl och nu sitter man med en kall öl i handen och är helt slut!

Fy fan vad kul det var idag.
En riktig rolig långkörning med en massa roliga vägar. Tack alla som var med.

Mot slutet vid stortorget blev jag stoppad av polisen. Vi passerade varandra i motsatt körriktning vid Berns arena och jag såg att de vände och visste att det var mig de var ute efter.
De undrade ifall jag hade kört i Brickebacken idag och kollade ifall jag hade druckit och småpratade med mig. Riktigt trevliga faktiskt.
Men de undrade varför jag var så nervös, och det var jag också, detta var faktiskt första gången som jag har blivit stoppad av polisen. Aldrig hänt tidigare.

Men allt väl och nu sitter man med en kall öl i handen och är helt slut!

Det var kul boys.. :tummenupp Tyvärr loggade jag inte rutten mer än till färjan.. Tur inte polisen stannade mig när vi kom in i stan då.. hojen hade blivit lite ledsen över att visa upp sitt bakdäck, får byta till nästa gång vi åker, vem var det jag skulle fråga förresten? :va
Myggor annars!.. de kan vi bli rika på om de skulle gå och sälja dem. Jag har nog höjt tjänstevikten på min pärla med ett par kilo på alla mygg som sitter fast på henne nu. :yoparty

Japp det var riktigt nice idag, många mil med skön och varierande åkning.
Tack alla!! :fyllisar
Kommer några bilder när jag orkar rota i kameran..

Märklig formulering i notisen, "försökte köra ifrån". Det framkommer ju att de lyckades utmärkt med detta.

Nåväl. Kör försiktigt!

/perris

hah var på plats och såg hela händelsen. Kom snuten ikapp er? Ni hade ett ganska bra försprång, snuten var ju tvungen och backa och grejer innan de kunde köra efter.:Bugar:banana:tummenupp

Vet inte vem du syftar på men ifall polisen läser detta så vill jag bara klargöra att jag inte var med :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti