Örebro/Karlskoga

Jao, är det bara allmänhetens åkning som går under det fantastiska namnet Bike Week? På namnet känns det ju som att det utöver detta borde samlas en 10 000 hojar, raggla runt stupfulla bandanabeklädda gubbar dygnet runt och rabbla obegripliga trimmformler, pågå hutlösa topplesstävlingar samt hinkvis med grymma fester på stranden fullt av spättor som får glansiga ögon när man visar sitt nypolerade slip-on. Men inget sånt alltså. Nehe. *snyft*

/perris

Jao, är det bara allmänhetens åkning som går under det fantastiska namnet Bike Week? På namnet känns det ju som att det utöver detta borde samlas en 10 000 hojar, raggla runt stupfulla bandanabeklädda gubbar dygnet runt och rabbla obegripliga trimmformler, pågå hutlösa topplesstävlingar samt hinkvis med grymma fester på stranden fullt av spättor som får glansiga ögon när man visar sitt nypolerade slip-on. Men inget sånt alltså. Nehe. *snyft*

/perris

Inte när de händer i kga inte...

BIKE WEEK, vad händer, och när händer det, och hur gör vi (ni) med det...?

Mjaru... måndag kl 07 lägger jag mig i sängen o sover.. sen försöker ja ta mig upp så tidigt som möjligt o ja, jag vet inte.. :va

Last edited:
BIKE WEEK, vad händer, och när händer det, och hur gör vi (ni) med det...?

Jag var å tittade på race idag + en tok touring i 20 mil perfekt!
Kommer immorn att köra på bike week troligen blir det storm på måndag men på tis/ons blir det gasa.
Det är roooligt att gasa skiten ur hojen på bana!
Kanske man kunde få träffa en del av er, vore jätte kul!
Jag har min svarta Speed triple med Zard pipa ( lätta att känna igen, naket e bra ).
Hade´
Staffan

doooh... nu vill jag köra hoj... på tal om alltid uppkopplad, när jag kör hoj så e de typ enda gången jag inte e uppkopplad :D
Sitter ju tillome i bilen nu o jobbar o sitter o bjuder som fan på ebay :gnissla
Har kostat mig 320 spänn på en redan vunnen auktion o leder en på 500... ja spenderar pengarna när ja jobbar fortare än ja får in dem :/..

Tänkte bara höra hur fan de blir på måndag o tisdag nu...

Nu listar vi oss allihopa som ska te bikeweek så vi kan presentera oss för varandra.. yaaay :D.

Jag kommer på min svarta fara iaf tisdag..

Jag kommer att vara där idag söndag och köra och så blir det en eller två av dagarna mån - ons beroende på vädret...

Askersund var knökfullt med folk! Kul. Å läckra bilar i långa rader.
Kom ni er iväg, eller missade ni kalaset?

Någon som skall till Västervik nästa helg?

Askersund var knökfullt med folk! Kul. Å läckra bilar i långa rader.
Kom ni er iväg, eller missade ni kalaset?

Någon som skall till Västervik nästa helg?

Jag ska ner till Västervik..

När åker du ner?

Jag åker på fredag om de fint väder, hojta om du vill ha sällskap en bit...(ska inte hela vägen ner på fredag)

Det börjar på torsdag. Troligen åker jag via Stockholm
redan i morgon eller tisdag. Beror på om ett par vänner
är hemma och önskar få besök.

Har semester - å det kliar lite i fingrarna att köra en bit ...

Det börjar på torsdag. Troligen åker jag via Stockholm
redan i morgon eller tisdag. Beror på om ett par vänner
är hemma och önskar få besök.

Har semester - å det kliar lite i fingrarna att köra en bit ...

Oki.. stora delar av släkten drar till vårat sommarställe utanför västervik imorgon, men själv måste jag jobba onsd-torsd så jag åker ner på fredag, blir väl västervik på lördag troligen...

Mamma mia vilket skitväder, och jag som ska ställa på min plastgris nu igen, är nåt så gudförbannat åksugen efter en månads uppehåll. Minns knappt hur man gör, ska man trampa eller bara sitta på´na? :-)

/perris

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...