AndreasNo
Bannad
Hur dags vaknar du då?!?
mjae,, 14-15 kanske

Får nog bli en kortare tur än lkpg imorrn

Fuck..e sååå sugen på Hjortkvarn-Borensberg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur dags vaknar du då?!?
Tråkigt...satana perkele...finns inte en chans i världen att jag kan befinna mig i pålsboda så tidigt så jag får som sagt skippa..
Tråkigt...
Vi får väl ta en sväng en annan gång då...
Behöver komma iväg i hygglig tid så att jag hinner hem och umgås lite med min lilla dotter innan hon somnar på kvällen...
Ändrad plan...Vid kl.11 står jag vid kiosken i Pålsboda för vidare färd mot Linköping...
Det lär bli fler sådana resor...Jag är garanterat på den goa vägen från pålsboda o neråt nån annan gång..
Klart man måste spendera lite tid me dottern, det är viktigare än nåt annat!
Sluta pimpla alkohol, köra hoj imorgon och fira brorsan efter att vi kommer tillbaka...Väderprognosen visar lite moln runt 12 o strålande sol mot eftermiddan...min beslutsångest är enorm, sluta sitta här o pimpla alkohol i min ensamhet så man kan gå upp tidigt imorrn o dissa lillbrorsans födelsedagskalas o åka hoj istället, eller fortsätta sitta här o pimpla o skippa hoj o åka o fira broder..hmmm...
Sluta pimpla alkohol, köra hoj imorgon och fira brorsan efter att vi kommer tillbaka...
Det borde du hinna...![]()
Man kan tvinga sig till både det ena och det andra om man bara vill...Det har du ju faktiskt rätt i... men fan ja e inte van att va uppe så tidigt... trorfan inte jag klarar det :/.. nattjobbare vettu, har keff dygnsrytm..![]()
Man kan tvinga sig till både det ena och det andra om man bara vill...
Är inte någon morgonmänniska själv heller även om jag inte jobbar natt...![]()
HeheheJag kan tvinga mig till många saker... gå upp tidigt är inte en av dem....![]()
Hehehe
Håller nästan med dig...![]()
OKI!Hah, fan nästan en omöjlighet att gå upp om de inte är för att man ska åka o jobba typ...
Får bli en kvällstur imorrn för min del istället..
OKI!
Om du skulle ångra dig vet du var vi står kl.11...![]()
Prexis!!!Neh jag vet inte riktigt, men ja tror ja vet, statoil vid korsningen ner mot pålsboda från kumla?
Märks om ja e där vid 11 eller ej...![]()
eventuellt blir det en sväng hjortkvarn-länsgränsen framåt eftermiddagen/kvällen om vädret blir bättre.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |