Örebro/Karlskoga

nejdå, jag kör lugnt. Tog en sväng runt möckeln, klarade mig ifrån regn faktiskt.
Regnar det fortfarande i örebro?

Jepp mot kumla är det. Men mest för jag behöver en ny kraschpuck för att jag är klantig. Sen finns det väl roligare vägar än vägen dit men sen kan man ju ta kumla-fjugesta, den är fin.

Jajjemensan, utanför kumla ( inte långt men i alla fall ), kommer du från örebro och kör upp avfarten till höger - skyltat kumla - från motorvägen så kan man inte missa det, fint nybygge ( vet inte men det är inte gammalt i alla fall ) som stolt glänser vid en rondell :D

Vart ute nyss och övade lite, bra väder, lite blåsigt dock men de e la bara o hölle i sig mera :tummenupp

*Edit*
Fan, jag är sen med musen.

ok, skippar nog de idag, men jag hänger gärna på nån dag här framöver o testar lite vägar i örebro trakten.
Ha en trevlig åktur! =)

ok, skippar nog de idag, men jag hänger gärna på nån dag här framöver o testar lite vägar i örebro trakten.
Ha en trevlig åktur! =)

Ta degerfors-åtorp-svartå-fjugesta-kumla så har du åkt den bästa vägen som går till carlbarks, de e nog den trippen som ger mest åka för pengarna här i krokarna tror ja.
Svänga av mot Finnerödja vid Åtorp är också en fin tripp men då hamnar man lite långt hemifrån sen o de brukar sluta me touring hem :gnissla

Ta degerfors-åtorp-svartå-fjugesta-kumla så har du åkt den bästa vägen som går till carlbarks, de e nog den trippen som ger mest åka för pengarna här i krokarna tror ja.
Svänga av mot Finnerödja vid Åtorp är också en fin tripp men då hamnar man lite långt hemifrån sen o de brukar sluta me touring hem :gnissla

mm, degerfors-åtorp-svartå-fjugesta är fin :tummenupp
någon som ska ta en runda idag om det blir uppehåll?

Någon som ska med på en sväng neråt Östergötland imorgon?!?
En mellanlandning på Bosses glassbar i Linköping blir det iaf... :)

De låter ju som en förjävla bra idé, vilken tid hade du tänkt dra?

E bjuden på lite födelsedagskalas te lillbrorsan men de kan man alltid skita i om de fint väder :D
Har inte bestämt någon tid än men jag antar att det blir på förmidagen någon gång mellan 10 och 12...
Hoppas bara att regnet ger sig tills imorgon...

Tjena jag hänger gärna på om ni skall ut och köra imorn :)
Ju fler desto bättre... :)

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back