Örebro/Karlskoga

Jo det kan man lungt säga, jädrar i min lilla låda vad det värker i åka-tarmen nu!
Fast först ere öl på schemat!

/perris

Kommer det va fint väder när jag vaknar, det återstår att se.

Om de e fint väder sen så åker ni tamefan ut o åker så jag har nån att åka ifrån :D

hd och bmw besöker carlbarks i kumla imorgon tisdag.. om solen skiner så är man där =O)

hd och bmw besöker carlbarks i kumla imorgon tisdag.. om solen skiner så är man där =O)
Å fasen! Då kanske man skulle ta sig en tur dit och peta lite på gubbräcers och kromsoffor, synd bara att inte Ducati kommer dit. Men kollar man väderprognosen så verkar det ju lovande iallafall!

/perris

är så jävla sugen på att åka, har varit hojväder hur länge som helst nu i barcelona, efter den 17:e maj är jag gärna med och åker, gärna i karlskoga trakten.

bra initiv med en Örebro/karlskoga tråd föresten...

är så jävla sugen på att åka, har varit hojväder hur länge som helst nu i barcelona, efter den 17:e maj är jag gärna med och åker, gärna i karlskoga trakten.

bra initiv med en Örebro/karlskoga tråd föresten...

hmm... vem e du, om du nu kommer från kga.. borde man ju känna till vem du e isåfall..

Ba hojta te sen när du e hemma så åker vi :D

Tjenare allihopa, kommer hålla till i Karlskoga i sommar. Kör en svart och vit R1 med röda sadlar (Vet lite kokihopp men det för duga i sommar). Vi syns på vägarna!

Jo jag är född och uppväxt i karlskoga. Tänkte detsamma om dig AndreasNo, karlskoga är ju inte jättestort. Vad heter du i efternamn? Mikael Axelsson var mitt namn.

Det gör vi Norqen, skönt att det verkar finnas lite hojar i karlskoga till sommarn, va helt dött förra sommarn.

Ingen som har vart ute och kört i det fin fina vädret? Har både vart i kumla och arboga och provkört. Vart en buell,några bmw och ett gäng ducati! :yoparty

Jodå, varit till Arboga och provkört 1098:an bland annat :tummenupp
Ska kanske ut imorrn igen, beroende på vädret...

Jodå, varit till Arboga och provkört 1098:an bland annat :tummenupp
Ska kanske ut imorrn igen, beroende på vädret...

Var sån jäkla kö på den när jag var där. Ångrar det lite nu att man inte vänta.

Kommer nog dra en sväng imorgon jag med om vädret håller

Hörde på radion att det var någon typ av bilutställning i Karlskoga till helgen, någon som vet mer om det? blir nog en sväng däråt.

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back