Örebro/Karlskoga

Vet inte riktigt när det blir men skulle tippa på 17 tiden, medelar här när jag vet närmare.

Får se om man hinner få på kåpor annars får vi ta ett rejs.
Jag kan också tänka mig att köra lite på fredag, så säg gärna till så man kan glida förbi och se vad ni är för busar!

/perris

2912500 ääääh..snö..fuck off :D..

jaja, nån jävel som ska köra nåt eller..

chango slå mig en pling sen när ni ska dra utåt...
Ska ut och åka om jag får min hoj:)
Men slå en signal om några timmar (0735 00 12 84)
Ditt nr har jag icke. Orkar inte läsa första sidan för där står det säkert..

Edit: har läst igenom trådeno ch kikat i din profil men inget nr.

Last edited:
jag vill oxå vara med o åka med folk från örebro!! hör av er när ni börjar dra er ut på vägarna, har ju laxå-askersunds vägen bara utanför huset juuu!!!! o där är de alltid roligt juuu!!!:yoparty

jag vill oxå vara med o åka med folk från örebro!! hör av er när ni börjar dra er ut på vägarna, har ju laxå-askersunds vägen bara utanför huset juuu!!!! o där är de alltid roligt juuu!!!:yoparty

Du kan ju komma in till Örebro ikväll om du har lust, hittar du till Aspholmen(där Örebro open-finalen kördes)? Skulle gissa på att en del örebroare kommer åka hoj dit ikväll, bland annat jag och farsgubben.:)

Du kan ju komma in till Örebro ikväll om du har lust, hittar du till Aspholmen(där Örebro open-finalen kördes)? Skulle gissa på att en del örebroare kommer åka hoj dit ikväll, bland annat jag och farsgubben.:)

Är det inte lite sent?

Jag har lite dåligt med extraljus på hojjen, och dem på bilen passar dåligt på bågen. :näsblod

Kan haka någon gång, måste bara ha med någon som kan vara "pappa" ;) . Måste ju tydligen ta om kortet :P

Okey, korfattat: Kanske glider in nån fre kväll (om det nu är då det händer) o tittar litte.. Bara hojjar som åker? Brudarna kvittar.. Bilar som kör med?

Både hojar och bilar. Det körs både fredag och lördag, men jag har fått för mig när jag läste tidigare inlägg i denna tråd att det skulle bli lite extra mycker hojar idag :)

Både hojar och bilar. Det körs både fredag och lördag, men jag har fått för mig när jag läste tidigare inlägg i denna tråd att det skulle bli lite extra mycker hojar idag :)

Okey, gillar ju bilar också.. Så det är inte negativt med båda..

Är det parkeringen vid mässan som start?
Sen olika sträckor typ, väg 50 efter sista rondellen? Nån raka ner gamla kumla-vägen?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti