Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hm? Mitt K&N-filter på husan ser då ut som det vanliga förutom att det är lite längre å lite porösare, men inte så att det går igenom vatten osv, inte när man använder filterolja?jra_racing skrev:K&N filter kan du kanske ha om du kör motart enbart. Ett sånt filter skyddar ju inte mot vatten och lera som man kan få in om man kör cross eller enduro. Visst kan du öppna luftburken och en ombestyckning på det så kan du nog få en lite hårdare gång. Dock en knappt mätbar effekt skillnad
ulf_lundin skrev:Inget fel på KN-filter, men främst är det väl om man vill ha ett tvättbart istf
att köpa nytt vid varje service.
/u

Funkar iallafall för mig,men det är kanske lite bonnigt så det skålar vi påulf_lundin skrev:Bensin får ibland limfogarna att gå upp på filter.
Fotogen, diskmedel+vatten, vatten o sist filterolja är en bra tvättordning.
/u
Finns väl inge kn filter till husaberg!? Enda kn filtret till en husaberg har jagOlleR skrev:Hm? Mitt K&N-filter på husan ser då ut som det vanliga förutom att det är lite längre å lite porösare, men inte så att det går igenom vatten osv, inte när man använder filterolja?
Vad menas med K&N då? Symbolen sitter där iafBoost 2 skrev:Finns väl inge kn filter till husaberg!? Enda kn filtret till en husaberg har jag( hemmabyggd ram för direkt passning husabergs alla mod) Kan tänkas vara till salu
Högstbjudande
![]()
Om det är ett skummfilter är det inte ett kn, men skulle det vera ett tygliknande veckat filter som man nästan ser igenom, då är det ett äkta kn!!OlleR skrev:Vad menas med K&N då? Symbolen sitter där iaf![]()
Fixx skrev:Är det lönt att uppna luftburken på en cross?
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |