Öppet hus.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Vill du köra KTM?

Öppet hus på KTM-affären på sveavägen. Tror det var från den 27:e april eller nåt i den stilen...

Fick höra det när jag var inne och spekulerade på en ny 660´i, men tyvärr var regeringen med i butiken och således bidde det ingenting... Men provköra går ju... :D

Zana skrev:
Vill du köra KTM?

Öppet hus på KTM-affären på sveavägen. Tror det var från den 27:e april eller nåt i den stilen...

Fick höra det när jag var inne och spekulerade på en ny 660´i, men tyvärr var regeringen med i butiken och således bidde det ingenting... Men provköra går ju... :D

Ska dit imorgon å spekulera!

Är det välsorterat där?

//@

d1ce skrev:

Är det välsorterat där?

//@

sådär inte en massa bikar mest kläder men hyggliga killar som jobbar men kunskapen verkar inte på topp i alla fall när jag var där

d1ce skrev:

Är det välsorterat där?

//@

Alltså, uppe i butiken är det ganska trångt.. Vet inte om det finns en våning till eller nåt...

I butiken stog den en duke, en 625 och en 900? adventure...

Ok, men jag är ute efter barkbusters, värt att gå dit å leta?

//@

Får du verkligen handla om du har damen med dig ? Blir det inte bara skor å grejer till henne då ;)

d1ce skrev:
Faktum är att jag ska in med damen å handla, för att få lite variation så SKA jag dit :)

//@

d1ce skrev:
Hon skrattar åt dig... :D klart jag inte får handla! ;)

//@
Du ska säga ifrån JÄVLIGT mycket och hårt om hon vill handla KTM-prylar :mattias :mad:

Det finns "Ladies wear" från Husa oxå numera vettu :7peta

Supermoto skrev:
Du ska säga ifrån JÄVLIGT mycket och hårt om hon vill handla KTM-prylar :mattias :mad:

Det finns "Ladies wear" från Husa oxå numera vettu :7peta

Heh, hon handlade sitt på annat håll som tur var. Men jag fick inte tag på det jag ville, jag avskyr dethära med att beställa och komma å hämta senare. :(

Jaja, någon som vet var det finns svarta Acerbis NylonBrush barkbusters liggandes?

För övrigt såg jag att det surfades sporthoj.com i butiken ;)

//@

d1ce skrev:
Heh, hon handlade sitt på annat håll som tur var. Men jag fick inte tag på det jag ville, jag avskyr dethära med att beställa och komma å hämta senare. :(

Jaja, någon som vet var det finns svarta Acerbis NylonBrush barkbusters liggandes?

För övrigt såg jag att det surfades sporthoj.com i butiken ;)

//@

Hängde några riktigt schnygga på McVaruhuset när jag var där i går... Kila dit med dig nu...!!

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år