Öppet hus.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Vill du köra KTM?

Öppet hus på KTM-affären på sveavägen. Tror det var från den 27:e april eller nåt i den stilen...

Fick höra det när jag var inne och spekulerade på en ny 660´i, men tyvärr var regeringen med i butiken och således bidde det ingenting... Men provköra går ju... :D
 
Zana skrev:
Vill du köra KTM?

Öppet hus på KTM-affären på sveavägen. Tror det var från den 27:e april eller nåt i den stilen...

Fick höra det när jag var inne och spekulerade på en ny 660´i, men tyvärr var regeringen med i butiken och således bidde det ingenting... Men provköra går ju... :D

Ska dit imorgon å spekulera!

Är det välsorterat där?

//@
 
d1ce skrev:
Ska dit imorgon å spekulera!

Är det välsorterat där?

//@

sådär inte en massa bikar mest kläder men hyggliga killar som jobbar men kunskapen verkar inte på topp i alla fall när jag var där
 
d1ce skrev:
Ska dit imorgon å spekulera!

Är det välsorterat där?

//@


Alltså, uppe i butiken är det ganska trångt.. Vet inte om det finns en våning till eller nåt...

I butiken stog den en duke, en 625 och en 900? adventure...
 
Ok, men jag är ute efter barkbusters, värt att gå dit å leta?

//@
 
Får du verkligen handla om du har damen med dig ? Blir det inte bara skor å grejer till henne då ;)

d1ce skrev:
Faktum är att jag ska in med damen å handla, för att få lite variation så SKA jag dit :)

//@
 
d1ce skrev:
Hon skrattar åt dig... :D klart jag inte får handla! ;)

//@
Du ska säga ifrån JÄVLIGT mycket och hårt om hon vill handla KTM-prylar :mattias :mad:


Det finns "Ladies wear" från Husa oxå numera vettu :7peta
 
Supermoto skrev:
Du ska säga ifrån JÄVLIGT mycket och hårt om hon vill handla KTM-prylar :mattias :mad:


Det finns "Ladies wear" från Husa oxå numera vettu :7peta

Heh, hon handlade sitt på annat håll som tur var. Men jag fick inte tag på det jag ville, jag avskyr dethära med att beställa och komma å hämta senare. :(

Jaja, någon som vet var det finns svarta Acerbis NylonBrush barkbusters liggandes?

För övrigt såg jag att det surfades sporthoj.com i butiken ;)

//@
 
d1ce skrev:
Heh, hon handlade sitt på annat håll som tur var. Men jag fick inte tag på det jag ville, jag avskyr dethära med att beställa och komma å hämta senare. :(

Jaja, någon som vet var det finns svarta Acerbis NylonBrush barkbusters liggandes?

För övrigt såg jag att det surfades sporthoj.com i butiken ;)

//@


Hängde några riktigt schnygga på McVaruhuset när jag var där i går... Kila dit med dig nu...!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top