Öppet hus + bänkning..?

Tusen tack till Andersson Turbo. :tummenupp Kul att få fart på gamla kawan 1100ZZR. :D:D Efter uptäkten att avgasröret var strypt på något dåligt hempulsätt så blev hojen som ny nästan. Ska bara bestycka om förgasarna " mindre huvudmunstycke" och köpa nytt Slip On. Någon som vet vad som kan passa till en Kawa1100ZZR.

Rekomenderar varmt att ta en sväng till honom.

015.jpg016.jpg017.jpg019.jpg024.jpg

Lite bilder från idag. mvh Micke

Tack för i dag Peter. :tummenupp
Visst e de skönt när det är Lördag o ledigt.
Tror du är värd ett par kalla i kväll.

Tack för en trevlig dag och ett bevis på att min hoj går som en påse nötter!

Tack Andersson Turbo och alla ni andra som var där för en kul dag trots att jag hade en Busa turbo med snor i ljuddämparen :huvet

Bifogat

• IMG548.jpg
    IMG548.jpg
    239.3 KB · Visningar: 158
  • IMG549.jpg
    IMG549.jpg
    251.7 KB · Visningar: 149
  • IMG550.jpg
    IMG550.jpg
    242.6 KB · Visningar: 136
Super, super tack:Bugar! Misstänker att du sover som en bebis efter att ha bänkat 31 hojar på en dag (!) och nån pilsner efter utfört dagsverke.

Själv har jag tydligen en schizofren Acra mapp, för fet och för mager om vartannat...

Roligt att titta in lite.
Stod dock över att testa Tramsalpen.
Får se när jag fått ordning på CB500 racern och Intrudern,
då blir det nog ett par fullprissessioner i stället! :tummenupp

/e

som dagens effektmonster nominerar jag nog fasen den vråltrimmade puchen :yoparty riktigt frän..

Super, super tack:Bugar! Misstänker att du sover som en bebis efter att ha bänkat 31 hojar på en dag (!) och nån pilsner efter utfört dagsverke.

Själv har jag tydligen en schizofren Acra mapp, för fet och för mager om vartannat...

Min var tydligen schizofren med.

Skönt att få svart på vitt att allt jobb att hitta felet på hojen har gett resultat, och att det finns lite
utrymme för ytterligare hk förbättringar.

Tack Peter för en årlig tradition och samtidigt få ta del av din stora motorkunskap :fakta

I'll be back

Last edited:
Tack allihop , Fortfarande vaken trots 31 bänkade hojar på 1 dag (fast knapt ) Känner mig sliten

På slutet var det faktiskt svårt att hålla reda på arbetsgången , Men det blev nog rätt ändå

Ja, tack för igår! Det var riktigt trevligt arrangemang :yoparty

Vad blev det för resultat?

Min Acramapp var också lite holiboli, framför allt på halvgas och låga varv.

Alltid kul att komma förbi och snacka, fika och äta varmkorv.

Häftigt med den gigantiska plattskärmen, på väggen, i garaget där man kunde se bänkningarna live. Uppmärksamheten på vad som visades på plattskärmen var total, där stod 15 - 20 man och stirrade som om de var med om en helig uppenbarelse, samtidigt som Andersson vred ur hoj efter hoj och värden på A/F, torque & hp presenteras med grafer. Verkstan & Peter får 2 feta tummar upp!:yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman