Öppet hus + bänkning..?

Ja verkligen, jag kommer vara uppe med tuppen imorgon för att känna på skillnaden.

Jag blev lite nojig efter att du visade bild på din gamla hojs luftburk så jag var tvungen att öppna min när jag kom tillbaka till garaget. Det var kliniskt rent som tur är och det satt någon typ av sportluftfilter i.
Jag får skylla mina dynosiffror på gammal bensin, för högt tryck i däcken, lösa tändstift och lite sånt istället....:glömdet

Synd att det var blött på vägen hem va? :)

Ja verkligen, jag kommer vara uppe med tuppen imorgon för att känna på skillnaden.

Jag blev lite nojig efter att du visade bild på din gamla hojs luftburk så jag var tvungen att öppna min när jag kom tillbaka till garaget. Det var kliniskt rent som tur är och det satt någon typ av sportluftfilter i.
Jag får skylla mina dynosiffror på gammal bensin, för högt tryck i däcken, lösa tändstift och lite sånt istället....:glömdet

http://www.apriliaforum.com/forums/archive/index.php/t-205529.html läste lite förut i denna om filterna, men blev som jag sa osäker på vilka modeller som strulade. Är det tvättbart filter på factoryn?

Jag är osäker på om det är det original men det satt ett tvättbart filter i nu. :)

Tusen tack för allt hoj snack med sköna lirare idag! Tack Peter för grymt jobb i bänken, hur många blidde till slut? Själv landade jag på 169 på slangen med domen att den bara går på 3 cylindrar upp till 6-7000 rpm... bara byta tändstift och hoppas att jag inte behöver rengöra spridarna:)

Tusen tack för allt hoj snack med sköna lirare idag! Tack Peter för grymt jobb i bänken, hur många blidde till slut? Själv landade jag på 169 på slangen med domen att den bara går på 3 cylindrar upp till 6-7000 rpm... bara byta tändstift och hoppas att jag inte behöver rengöra spridarna:)

Ja det spottade o fräste rätt bra om din :S Gick det snålt även uppe på topp? Kanske bara tittade på siffrorna från det ~7000rpm. Påt igen bara :)

Trevlig tillställning, tack Peter o Co:tummenupp

Provade mitt nyförvärv, 114hk o 121nm samt en lambdakurva som ser värre ut än en berg o dalbana...:(
Seriös firma som mappat hojen tidigare... not:huvet

Grattis till dagens toppnotering på 302 hk Daniel! :yoparty:yoparty

Ja det spottade o fräste rätt bra om din :S Gick det snålt även uppe på topp? Kanske bara tittade på siffrorna från det ~7000rpm. Påt igen bara :)

Har lämnat in hojen till MC Verkstaden i Gubbängen i dag för rengörning av spridarna och byte av tändstift. Sen kommer den gå ännu fortare :hihi om det inte vore för muppen bakom styret :huvet

ungefär samma problem som din,190.5hk:huvet den gick så fett att lambdavärdet ej kom med på skalan:mad:

Lagt upp en liten film där bromsbänken minsann får vad den tål! Eller ehm, snarare tvärtom. Kunde inte ens mäta på de högsta växlarna för hojen orkade inte längre driva rullen.. :rodnar
[youtube-id]0kWslb4zPf4[/youtube-id]

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...