Öppet hus + bänkning..?

bike dagar i thn kommer ha det såg jag på nån annons i deras facbook för bara nån hundring om man köper däck samtidigt... enligt deras reklam ska dom ha upp till 50% på alla däck. Tänkte själv kolla om jag kunde fixa mig ett par nya sulor.

Det låter bra men när dom har 50% rabatt på däck så brukar det fortfarande vara dyrare än hos mindre däckhandlare!

Lite filmklipp på denna bänkdag vore ju trevlig för oss som bor för långt bort för att åka :banana

Hej Andersson, kan man möjligtvis ta med sig en sån häringa 2-takts scooter med variator (inte moped) och köra en repa, utan lambda då förstås eftersom de sätts igen med oljan? :)

Hej Andersson, kan man möjligtvis ta med sig en sån häringa 2-takts scooter med variator (inte moped) och köra en repa, utan lambda då förstås eftersom de sätts igen med oljan? :)

Det brukar funka , dom brukar vara lite korta bara så man får lägga i mellan vid framhjulet

Vi får hoppas på bra väder , Det ser lite ljusare ut nu när man kollar

Igår såg det inget vidare ut

Kommer gärna och ser om fläkten gör nån nytta eller bara låter ballt :)

Kommer fast först runt kl 14 måste hänga med dottern till ridskolan först :gnissla

Jippie, ser ju ut att bli snöfritt i lapplands väsby :)
Drar upp med hojen så fort jag kommer hem från 600kg/1hkr :D

Fan sist jag var dit vurpade jag på vägen hem.... Tur man inte har nån hoj längre så man bara kan kika förbi och ta en korv med bilen.. :)

Jag siktar på att dyka upp vid 13-14 tiden med ett halvfärdig mellanmjölkshoj samt en V-Max i släptåg.
Måste ju sikta på att få den lägsta siffran för dagen liksom. :hihi

Ni kommer bägge förlora när jag rullar in liliputen :hihi

Själv sitter man i Leksand (hos svärföräldrarna) där snön har kommit tillbaka... Varför bor man frivilligt hör uppe?! Fan oxå...!!!!:huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman