Öppet brev till ansv ang inställd stunt & street i Barkarby!

Nja det kanske var en sporthoj på plats men fler sporthojsåkare jag åker R1 men tog bilen eftersom R1:an står med kraschkåpor just nu så skulle det nog inte vara speciellt poppis ifall man dök upp utan lampor, blinkers mm ;)

Dooh, ja, det var ju typ TRE bilar där, dom medtog säkert anonyma representanter för mc-klubben Potatis och Bikerboyzzz och alla andra tuffa falanger här i stan...

Det handlar såklart inte om huruvida det var en eller två eller tre r-åkare där utan om att det kom dit 35 skötsamma goretex-åkare och INGA fulåkare. Och inte heller några representanter för slowstuntarna såvitt jag såg? Vad trodde fulåkarna, att dom skulle bli identifierade från filmerna och utskällda efter noter? Vi fulåker alla emellanåt och kan väl ändå vuxet diskutera situationen - om bara intresset finns. Vilket det uppenbarligen inte gör.

Alla R-åkare kanske hade goretex som förklädnad! :fegisar

Sorry, din reflektion var helt befogad, jag hade hört fel nämligen, då det kostar 5.000:- per kväll. Man hur ju nästan råd att hyra "Barkis" själv, och dra igång tävlingen "Barkarby-Kingen" och ta 50:- i inträde, och då det var 150 närvarande förra Barkarby-kvällen - så skulle man omsätta in 7.500:- samt göra en vinst på 2.500:- (efter att hyran på 5 lax betalts) på de 3 timmarna som Stunt & Street körs. Det blir en timlön på 833:- /tim...vad väntar vi på :2cool

Jo, vinnaren, d.v.s kvällens "Barkarby-Kingen" borde kanske få en 1000-lapp i prispeng, så det blir lite tävling oxo :tummenupp

Puhhhh det lät lite mer rimligt..
så klart att vi ska hyra den någon kväll å dra upp en bana :banana :banana
fast iofs så vill jag inte åka samtigt som 150 andra på banan:näsblod

hehe vore skoj iallafall:D

:tummenupp Kul att kvällarna blir av, hoppas alla känner sig nöjda och att de kommer och visar upp sina kunskaper på Barkaby kvällarna :)

Dooh, ja, det var ju typ TRE bilar där, dom medtog säkert anonyma representanter för mc-klubben Potatis och Bikerboyzzz och alla andra tuffa falanger här i stan...

Det handlar såklart inte om huruvida det var en eller två eller tre r-åkare där utan om att det kom dit 35 skötsamma goretex-åkare och INGA fulåkare. Och inte heller några representanter för slowstuntarna såvitt jag såg? Vad trodde fulåkarna, att dom skulle bli identifierade från filmerna och utskällda efter noter? Vi fulåker alla emellanåt och kan väl ändå vuxet diskutera situationen - om bara intresset finns. Vilket det uppenbarligen inte gör.
Vet inte om du var förbi McDonalds på kvällen men det var knappt några hojjar ute alls, de flesta kollade fotboll. Och nej jag tror inte att "fulåkarna" trodde att de skulle bli identifierade utan snarare så att det för många av dem inte spelar någon roll ifall det blir träffar eller ej, blir det inga träffar så kommer de leka på gatan hela onsdagen istället för att köra för fort på väg hem.

Vet inte om du var förbi McDonalds på kvällen men det var knappt några hojjar ute alls, de flesta kollade fotboll. Och nej jag tror inte att "fulåkarna" trodde att de skulle bli identifierade utan snarare så att det för många av dem inte spelar någon roll ifall det blir träffar eller ej, blir det inga träffar så kommer de leka på gatan hela onsdagen istället för att köra för fort på väg hem.

Vi var ett lass ute på på onsdagskörning som sedan kom in till Donken. Där mötte vi även några potatisar och några andra som kom från barkarby. Men det var befriande rent på vägarna helt klart.

Vi var ett lass ute på på onsdagskörning som sedan kom in till Donken. Där mötte vi även några potatisar och några andra som kom från barkarby. Men det var befriande rent på vägarna helt klart.
Jo jag träffade också dem vid McDonalds dock var det bara en bråkdel av alla åkare ute. Träffade 4 åkare som hade varit ut till Vaxholm och de var de enda åkarna där.

Jo jag träffade också dem vid McDonalds dock var det bara en bråkdel av alla åkare ute. Träffade 4 åkare som hade varit ut till Vaxholm och de var de enda åkarna där.

Ok, ja vårt gäng kom väl in vid 21-tiden. Från Waxholm efter den sedvanliga Roslagsrundan. Du måste ha dragit innan vi kom. Jag ställde HD.n på trottoaren som vanligt

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla