...Själv får jag pulshöjning och svettiga armhålor av att veta att det finns gamla roadracinglegender i snabb Olicens.....
Finns det?
Bra, då ska jag ta rygg på dem....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...Själv får jag pulshöjning och svettiga armhålor av att veta att det finns gamla roadracinglegender i snabb Olicens.....
Varför har vi inte slagit samman licens och gata?
-Ni kör under två olika försäkrings regler. Vi vill inte att det ska ställa till problem. Det är den första anledningen.
Andra är att vi är en idrottsverksamhet och vi ser ju självklart till våra licensierade förare. Att vi bjuder in från gatan är lite speciellt det är inget vi normalt har gjort (på grund av de besiktnings krav vi satt har inte klarats).
Mitt förslag. Kom och ta licens och köp en banhoj. Det är mycket roligare kracha den, än den du ska ta dig hem på efteråt. (lite skämt i det här sista)
skulle det inte kunna vara en ide att helt enkelt skapa en grupp till bara. det blir kanske nåt körpass mindre men inte lika trångt på banan.
Synpunkter på det?
PDF reader.Vilket program läser du in med?
Ja vi får hoppas att det sker en justering - Själv får jag pulshöjning och svettiga armhålor av att veta att det finns gamla roadracinglegender i snabb Olicens som kommer att varva mig efter fyra varv.
Håller med. Kan inte bli bättre än så. Hellre en extra grupp än att tränga in 20-30 pers i en grupp...![]()
Ge fan i och titta bak och häng på mig när jag vravar dig
Det är precis det jag menar till arrangören, mkt säkrare att sätta samman de som kör snabbt, oavsett licens eller ej.
Många, bland annat jag struntar i och lösa in B licensen då vi kör mad danska, och tyska arrangörer i sverige och övriga europa.Då är det tid som delar in oss och det fungerar absolut bäst.
Men som sagt i morgon får man öva på omkörningar![]()
Såg lite väl otäckt med killen som körde av och blev liggandes. Flyga 2 m upp i luften och landa på huvudet kan inte vara en skön upplevelse. Kunde slutat värre än det gjorde. Brutet nyckelben, kompressioner i bröstet och chockad vart föraren.
Hoppas ni fick hem hans hoj också , då han kört dit.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |