Öltråden!

Har städat i min skrotgömma nu i 3 timmar :3freak belönar mig själv med en iskall Arboga 5,6 det smakar bra mycket bättre när man har gjort sig förtjänt av den!

Sen att jag belönat mig under tiden jag städade hör inte hit ;)

Har städat i min skrotgömma nu i 3 timmar :3freak belönar mig själv med en iskall Arboga 5,6 det smakar bra mycket bättre när man har gjort sig förtjänt av den!

Sen att jag belönat mig under tiden jag städade hör inte hit ;)

Belöning efter arbetet är sådant som får en att börja,belöning under arbetet är sådant som får en att avsluta innan det är klart.....sen börjar det om.

Putell på er,staropramenblandning idag,ca:75/25 dark/standard,blir en lite matigare granat,gott gott.

Henrik

Eriksberg är en riktig finöl, den kan jag rekommendera. Annars är jag torsk på tjeckisk öl. Några favoriter där är Zlatopramen, Zubr, Gambrinus! :)

Staropramen DARK

Guinness

Falcon Bayerskt

Fast inte mkt slår kilkenny på tapp!

sen får jag bara hålla med tidigare inlägg om Innis & Gunn Oak Aged Beer, riktigt fin öl..lite mkt sprit smak tycker jag nog iofs, men riktigt god

Eriksberg är en riktig finöl, den kan jag rekommendera. Annars är jag torsk på tjeckisk öl. Några favoriter där är Zlatopramen, Zubr, Gambrinus! :)

Tjeckiskt är trendigt men bra öl vettefan, har köpt en påse Zlatopramen 50cl i glasflarra typ 5 gr nu och det är faan inte bra, har blivit besviken varje gång , kommer aldrig köpa det mer!

Eriksberg däremot friskt matöl :tummenupp

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...