falken
Ska bli snabbare än Einar!
Satt och letade efter tips om olika öl-sorter och såg (efter att googlat skiten) att det inte finns någon öltråd här på SH!
Dock fanns det en whiskey tråd, och skulle jag kapa den med ett massa ölsnack så blir det väl ett jävla liv på whiskeyfolket..
Sen jag började dricka öl och hittade en som föll mig utmärkt i smaken, så har jag köpt samma öl både på krogen och på systemet nämligen Carlsberg.
Men förra helgen när jag och några polare var ute så tänkte jag att nu jävlar ska det bli ändring! Man måste ju vidga sina vyer lite grann!
En polare rekomenderade mig då att prova en Newcastle
(Men likförbannat så beställde jag av ren vana först en carlsberg
)
Fick ju då snällt offra mig att dricka upp den, för att sen "gör om gör rätt".
Då efter den andra faktiskt lyckade beställningen så kom den iskalla Newcastlen äntligen in! Glad för att jag beställde rätt och att det var en sån förbaskad fullträff satt jag bara å njöt med den hittils bästa ölen jag smakat!
Åt hellvete med carlsberg, för nu är det newcastle för hela slanten.
Så vad har ni för öltips?
//falken
Dock fanns det en whiskey tråd, och skulle jag kapa den med ett massa ölsnack så blir det väl ett jävla liv på whiskeyfolket..
Sen jag började dricka öl och hittade en som föll mig utmärkt i smaken, så har jag köpt samma öl både på krogen och på systemet nämligen Carlsberg.
Men förra helgen när jag och några polare var ute så tänkte jag att nu jävlar ska det bli ändring! Man måste ju vidga sina vyer lite grann!
En polare rekomenderade mig då att prova en Newcastle

Fick ju då snällt offra mig att dricka upp den, för att sen "gör om gör rätt".
Då efter den andra faktiskt lyckade beställningen så kom den iskalla Newcastlen äntligen in! Glad för att jag beställde rätt och att det var en sån förbaskad fullträff satt jag bara å njöt med den hittils bästa ölen jag smakat!
Åt hellvete med carlsberg, för nu är det newcastle för hela slanten.
Så vad har ni för öltips?

//falken