Hej
Jag har för länge sedan läst en tråd där det fanns en enkel regel för hur mycket effekt som behövs för att öka toppfarten med X km/h.
Någon som vet hur man räknar ut detta ?
Hur mycket i princip bör tex. 50hk extra ge i toppfart.
Jag har för länge sedan läst en tråd där det fanns en enkel regel för hur mycket effekt som behövs för att öka toppfarten med X km/h.
Någon som vet hur man räknar ut detta ?
Hur mycket i princip bör tex. 50hk extra ge i toppfart.
Last edited:
