Öhhhh.... vansinnesfärd?

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Är det bara jag som tycker att den Engelske hojåkaren tar det lungt ?
Han börjar i ca 100, sen på motorvägen vrappar på till 230 för att sen svänga av o broma in för en korsning

AB: MC vansinnesfärd 230km/h

ooo det gick över 110km/h då måste man vara vansinnig ! :huvet
(Muttrar nått om inkompetenta svamprökare till journalister) :kulspruta

Fyyyfaaaan vilken buse!!! Skulle aaaaldrig komma på tanken och riskera .... och ....göra samhällstjänst!
Värsta jag sett på lääänge...asså fyyfan...

Nyhetstorka???

Last edited:
Asså fatta, tvåååhunratrettio!!!!! km/h!!!!!!!! PÅ EN MOTORVÄG!!! Helt sjukt...

Mc-snuten måste ha haft specialhjälm för och kunna hänga med...:rolleyes:

F_n, har inget ritprog.. nu, men kan tänkas att polisen hade en Xjell-hjälm !?

Du måste väl fatta att den modiga polisen hade syrgastub på ryggen för och kunna vara vid medvetande under den hårda accelarationen på den tomma motorvägen :confused:

Hoppas polisen fick en medalj för hans insats förövrigt...:Bugar

var det ingen som kollade gayprogrammet med ulf elving för ett gäng år sen, i polisen kamera eller vad det hette.
där var det med otroliga hastigheter om ETTHUNDRATRETTIOFEM kilomter i timmen el vansinniga omkörningar i 120 på stora vägar. ojojoj,, nästan så han la ett spår i vuxenblöjan när han sa det.
Rent jäkla pinsamt att dom överdramatiserar en del saker, men dom riktiga dårarna hinner dom ju inte ifatt så det blir ingen tv av det.

Cops är rätt roligt att titta på med, dom där looserjänkarna klarar inte av att hålla en bil på vägen i hundra km/h.

Otroligt rolig vansinneskörning...

En sak vet man iallafall och det är att reportern som pratar
i inslaget har aldrig kört motorcykel.

Måste ju betyda att varje ggn man gasar på lite mer
än skyltning så är det vansinneskörning :va :rolleyes:

var det ingen som kollade gayprogrammet med ulf elving för ett gäng år sen, i polisen kamera eller vad det hette.
där var det med otroliga hastigheter om ETTHUNDRATRETTIOFEM kilomter i timmen el vansinniga omkörningar i 120 på stora vägar. ojojoj,, nästan så han la ett spår i vuxenblöjan när han sa det.
Rent jäkla pinsamt att dom överdramatiserar en del saker, men dom riktiga dårarna hinner dom ju inte ifatt så det blir ingen tv av det.

Cops är rätt roligt att titta på med, dom där looserjänkarna klarar inte av att hålla en bil på vägen i hundra km/h.

Artur Ringart var det, men annars var det rätt.
Sorgligt att se/höra hur dom ondgjorde sig för alla som körde fortare än 90 - 100 km/h.
Fast å andra sidan, dom flesta filmer var ju från USA, och jag vill inte köra en amerikansk bil fortare än 130.

Om inte du tyckte de var vansinne så undrar jag vad du gör för vansinniga saker..:tummenupp

230 på trafikerad motorväg med galna omkörningar. Vad skulle hända om en annan bil svängde ut framför honom? Tex när den där svarta bilen svänger åt sidan..kaabom, platt..blod.

Slutet av filmen håller han 85mph och kör bara någon meter från tätbevuxet.. Hur vansinnet är inte de med en stoppsträcka på runt 50m?:huvet..skulle vilja se han göra en undanmanöver i den farten också..

Last edited:
Om inte du tyckte de var vansinne så undrar jag vad du gör för vansinniga saker..:tummenupp

230 på trafikerad motorväg med galna omkörningar. Vad skulle hända om en annan bil svängde ut framför honom? Tex när den där svarta bilen svänger åt sidan..kaabom, platt..blod.

Slutet av filmen håller han 85mph och kör bara någon meter från tätbevuxet.. Hur vansinnet är inte de?:huvet

Hahah, 85 mph någon meter från tätbevuxet ...:D

Bara att inse att svenska gråsossar i Toyotor/Skodor tycker att detta är en vansinnesfärd.

Sen är vi MC-åkare lite mer härdade och toleranta s.a.s.

Men visst, det är överdrivet.

Vansinnesfärd vet jag inte klart lite oansvarigt men inte vårdslöshet i trafik enligt min mening. Det är väl inte så långa stunder han håller 230 km/h. Så fort man slår av på gasen i de farterna blir det ju en djävla motorbroms.

Slutet av filmen håller han 85mph och kör bara någon meter från tätbevuxet.. Hur vansinnet är inte de med en stoppsträcka på runt 50m?:huvet..skulle vilja se han göra en undanmanöver i den farten också..
:hihi

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...