Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Acrid skrev:... pga att det inte finns ngra hornhinnor att tillgå.

TomK skrev:Om man inte beställer från Kina eller Indien dårå... riktigt billigt!
Korttidseffekterna blir allt som oftast riktigt bra (var det inte en tråd uppe om det här för ett tag sedan ?), men man undrar ju hur ögat mår ett par decennier senare.

kiko skrev:Jag opererade min ögon för ca 11 år sedan och har inte haft några problem alls sedan dess. Vågar ej uttala mig om metod på den tiden jämfört med idag då jag ej haft behov å följa med i utveckligen
Dock vill jag minnas att det enbart fanns ett alternativ då på St. Göran ögonsjukhus (St. Eriks ?!), stod en laser i en skrubb ungefär
Kostade ungefär samma pengar då som nu.
Enda nackdelen jag upplevt är en högre ljuskänslighet i vissa lägen, inget problem dagtid då alltid uppskattat solglasögon men kvällstid kan det ibland märkas tex. vid reflexer.
Bortsett från detta är jag mer än 110% nöjd och det har hittils varit den bästa investering jag gjort.
Man bör dock alltid vara medveten att ett ingrepp i ögat aldrig är 100% riskfritt innan man gör det även om riskerna är minimala idag som jag förstått det.


jesseboy skrev:Jag har skitkasst mörkerseende efter min operation.
Synen är ganska hyfsad, men jag är inte 100% nöjd.
kiko skrev:Jag har äckligt bra mörkerseende istället men är som sagt lite känsligare för ljus å reflexer. Var det redan innan men operationen har förstärkt det beteendet som det verkar. Strange att det kan bli så olika
Skillnad på olika operationsförfaranden?
jesseboy skrev:Jag har skitkasst mörkerseende efter min operation.
Synen är ganska hyfsad, men jag är inte 100% nöjd.
Acrid skrev:Hos vilka gjorde du operationen?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |