Återstående bankörningar

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Hej på er,

säsongen börjar lida lite mot sitt slut och eftersom att jag har 1.5 veckas semester kvar tänkte jag åka på så mycket bandagar som möjligt innan man börjar jobba igen. Efter det blir det bara helgkörningar för min del i alla fall.

Tänkte radda upp vilka körningar som är aktuella och hoppas att fler kan tänka sig köra samtidigt så man kan ha ett litet ROH-camp dit resan bär.

1/8 - Kvällskörning på Falkenberg. http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/
5/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
12/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
16-18/8 - Zenergy Racing på Ring Knutstorp. www.zenergyracing.dk
26/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
1-2/9 - Actionpics på Mantorp Park. www.actionpics.se
8-9/9 - Fiver på Anderstorp. www.fiver.se

OM man vill finns det möjlighet att köra på Hockenheim i Deutschland Deutschland från 7-9/9 - mer om det kan man läsa på www.bike-promotion.de

Är det några andra dagar som jag har missat kan ni ju fylla i dem.
Jag vet att SSEMSE har en körning på Ring Knutstorp sista augusti men den skiter jag i. :)

Absolut, behöver slita lite på vänstersidan. En ytterrökare i BMW:n är alltid snyggt, gör du den i snabbvänstern så är det tufft men dumdristigt. :D

Har nog tyvärr inte tillräckligt med hår på pungen för att göra det i snabbvänstern. :3freak

Får vi även se "Lorden"?

Last edited:
Har nog tyvärr inte tillräckligt med hår på pungen för att göra det i snabbvänstern. :3freak

Får vi även se "Lorden"?
Lordens Sursuki förblir parkerad då han är iväg på nåt kallat "Pride" (vetifan vad det är för nåt men det låter som en sån där riddargrej)

Gott. Då ser jag fram emot att få lyssna på en skönsjungande gul Tuono också, och inte bara en massa ylande rad4or.

Kör i långsamma gruppen. Första gången med laptimer imorgon så det ska bli kul att se vilka tider jag ligger på.

Fick LTn med posten idag å nu försöker jag bara komma på hur tusan den fungerar. GPS-puck som via blåtand ska föra över signalen till mobilen.... Fungerar inte än eftersom telefonen inte verkar hitta pucken.....

Nu på lördag är det körning på Ring Knutstorp! Det är en vanlig bandag fast med den fina kryddan att ett av passen är ett "prova-på-race"! Ska ni inte köra tycker jag att det hade varit skitkul om ni kommer förbi och hälsar på och hejjar lite på oss från ROH som ska köra. :)

Nu på lördag är det körning på Ring Knutstorp! Det är en vanlig bandag fast med den fina kryddan att ett av passen är ett "prova-på-race"! Ska ni inte köra tycker jag att det hade varit skitkul om ni kommer förbi och hälsar på och hejjar lite på oss från ROH som ska köra. :)

"Vems" bandag är det?

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...