GT
Absolut kortast.
Hej på er,
säsongen börjar lida lite mot sitt slut och eftersom att jag har 1.5 veckas semester kvar tänkte jag åka på så mycket bandagar som möjligt innan man börjar jobba igen. Efter det blir det bara helgkörningar för min del i alla fall.
Tänkte radda upp vilka körningar som är aktuella och hoppas att fler kan tänka sig köra samtidigt så man kan ha ett litet ROH-camp dit resan bär.
1/8 - Kvällskörning på Falkenberg. http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/
5/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
12/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
16-18/8 - Zenergy Racing på Ring Knutstorp. www.zenergyracing.dk
26/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
1-2/9 - Actionpics på Mantorp Park. www.actionpics.se
8-9/9 - Fiver på Anderstorp. www.fiver.se
OM man vill finns det möjlighet att köra på Hockenheim i Deutschland Deutschland från 7-9/9 - mer om det kan man läsa på www.bike-promotion.de
Är det några andra dagar som jag har missat kan ni ju fylla i dem.
Jag vet att SSEMSE har en körning på Ring Knutstorp sista augusti men den skiter jag i.
säsongen börjar lida lite mot sitt slut och eftersom att jag har 1.5 veckas semester kvar tänkte jag åka på så mycket bandagar som möjligt innan man börjar jobba igen. Efter det blir det bara helgkörningar för min del i alla fall.
Tänkte radda upp vilka körningar som är aktuella och hoppas att fler kan tänka sig köra samtidigt så man kan ha ett litet ROH-camp dit resan bär.
1/8 - Kvällskörning på Falkenberg. http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/
5/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
12/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
16-18/8 - Zenergy Racing på Ring Knutstorp. www.zenergyracing.dk
26/8 - SSEMSE på Sturup Raceway. www.sydskanesemse.nu
1-2/9 - Actionpics på Mantorp Park. www.actionpics.se
8-9/9 - Fiver på Anderstorp. www.fiver.se
OM man vill finns det möjlighet att köra på Hockenheim i Deutschland Deutschland från 7-9/9 - mer om det kan man läsa på www.bike-promotion.de
Är det några andra dagar som jag har missat kan ni ju fylla i dem.
Jag vet att SSEMSE har en körning på Ring Knutstorp sista augusti men den skiter jag i.