gundj
Gubbe
På Ducati, som är det senaste jag rivit kopplingar på, både våta och torra, sitter det ett litet kullager intryckt i tryckplattans centrum.
För att få in pinnen i mittenhålet på lagret får man trycka rätt ordentligt.
Med ny pinne och nytt lager går det lätt men med gamla grejer så blir det lite kopplingsslagg där.
För att få in pinnen i mittenhålet på lagret får man trycka rätt ordentligt.
Med ny pinne och nytt lager går det lätt men med gamla grejer så blir det lite kopplingsslagg där.


