Årets svensk: "Jag skäms över att vara svensk!"

Status
Ej öppen för fler svar.
Är inte detta på gränsen till landsförräderi?

Nej inte alls, det är ganska långt förbi gränsen.
Och vår ýnkryggspolis, varför följer de inte bara efter DiMaggio och griper alla på den där kliniken, "personal" som "patienter"? Fjantigt.
Som sagt, det är nog bara i Sverige man får pris för att man motarbetar myndigheter och verkställda beslut, som att ge djurrättsaktivisterna utanför pälsbutikerna pris, de menar ju så väl. Nutti-nutt.

Och vår ýnkryggspolis, varför följer de inte bara efter DiMaggio och griper alla på den där kliniken, "personal" som "patienter"? Fjantigt.
Som sagt, det är nog bara i Sverige man får pris för att man motarbetar myndigheter och verkställda beslut, som att ge djurrättsaktivisterna utanför pälsbutikerna pris, de menar ju så väl. Nutti-nutt.

Ge er nu för fan. Hon gör ju en behjärtansvärd insatts i alla fall. Vad har ni uträttat för mänskligheten? förutom att sitta och pipa på SH och klaga på allting som händer i Sverige.

Markus, brukar inte du vara påläst om saker? Titta efter i lagboken vad som är landsförräderi så kan du förklara dig sen. :hihi

Fast du kanske har en egen definition?

Nu bryr ju inte jag mig så mycket om myndigheter och lagböcker. Förstår att det måste finnas lagar men jag anser att mitt egna sunda förnuft är mycket bättre. Tycker exempelvis inte att det ges tillräckligt med utrymme i lagen angående förmildrande och förvärrande(?) omständigheter. Men det är en annan diskussion.

Dessutom orkar jag inte bry mig för mycket om den där naiva gamla tackan till läkare, men har hon sagt att hon är marxist borde hon fan landsförvisas efter några års straffarbete och hjärntvätt.

Måste säga att det är gött att ha dig tillbaks Markus. Dom här trådarna dör lätt ut när PK-maffian får hållas. Imponerande också hur du leker med alla självgoda Jantenissar som huserar här och försöker kväsa all tillstymmelse till individualism. Som vanligt har dom bara lösryckta argument som inte håller. :tummenupp

Måste säga att det är gött att ha dig tillbaks Markus. Dom här trådarna dör lätt ut när PK-maffian får hållas. Imponerande också hur du leker med alla självgoda Jantenissar som huserar här och försöker kväsa all tillstymmelse till individualism. Som vanligt har dom bara lösryckta argument som inte håller. :tummenupp

Var det inte du som gnällde på "liberalt ryggdunkande" i en annan tråd? :lol

Bittra kärringar är inget att ta på allvar.. Som vanligt är det brist på kuk som ställer till det..
Egentligen vill hon säga "jag skäms över min impotenta man"..

Vakna Sverige!

Ge er nu för fan. Hon gör ju en behjärtansvärd insatts i alla fall. Vad har ni uträttat för mänskligheten? förutom att sitta och pipa på SH och klaga på allting som händer i Sverige.

Jag uträttar hur mycket som helst, idéellt arbete varje lördag sedan 2002. Du själv?

Markus, brukar inte du vara påläst om saker? Titta efter i lagboken vad som är landsförräderi så kan du förklara dig sen. :hihi

Fast du kanske har en egen definition?

Nej, påläst är korvgubbes nisch.
För ingen tror väl han drog "Sharpevillemassakern" ur rockärmen så där bara? :rofl
Google är bra att ha, tralalalala.

Förresten, skulle inte du sluta diskutera? :va

Last edited:
Håller med mackan till viss del här, Hur fan kan hon bli "årets svensk" när hon gör något kriminellt? Ge Bandidos priset för att dom, mot betalning, ger en säkrare omgivning

sämsta priset evahhh

Hur kan man bli årets svensk när man gör något så osvenskt och INTE knyter näven i fickan och muttrar över hur dåligt allt är. Att ta tag i saker och göra något aktivt är fullständigt osvensk.

Hur kan man bli årets svensk när man gör något så osvenskt och INTE knyter näven i fickan och muttrar över hur dåligt allt är. Att ta tag i saker och göra något aktivt är fullständigt osvensk.
Just därför förtjänar Bandidios utmärkelsen mycket mer.

Att stuff tycker att det är ett värre brott att inte ange gömda flyktingar än att mörda, misshandla, utpressa och hota människor är ju ingen överraskning. :)

Kan inte någon bara förklara vari den där grova kriminella handlingen ligger för mig som inte riktigt förstår. Läkarna som jobbar gör det gratis och på sin fritid. Medicinerna verkade ju bla. skänkas till dem från tex dödsbon så det är ju inte som att de stjäl från föredömligt duktiga, hederliga, blonda, svenska goda skattebetalare....

Kan inte någon bara förklara vari den där grova kriminella handlingen ligger för mig som inte riktigt förstår.

Det kan jag inte förklara, för någon grov kriminell handling är det förstås inte, men kanske du kan förklara det oerhört hedervärda i att gömma människor som (i de flesta fall) inte är annat än ekonomiska flyktingar.

..människor som (i de flesta fall) inte är annat än ekonomiska flyktingar.

Är de? :va

Vad tjänar de på att vara "ekonomiska flyktingar" i ett land där de inte har uppehållstillstånd och dessutom saknar alla rättigheter? ....Uppenbarligen har de inte ens rätt till vård så jag ser inte riktigt den där magnifika vinsten de gör på att stanna här om de enbart är ekonomiska flyktingar...

Men du vet säkert så jag låter dig förklara.

Vad tjänar de på att vara "ekonomiska flyktingar" i ett land där de inte har uppehållstillstånd och dessutom saknar alla rättigheter? ....Uppenbarligen har de inte ens rätt till vård så jag ser inte riktigt den där magnifika vinsten de gör på att stanna här om de enbart är ekonomiska flyktingar...

Jag fattar inte, vilka är det hon gör vad för? :confused:

Många tror att de ska få uppehållstillstånd bara de lyckas hålla sig kvar tillräckligt länge och t ex få barn i Sverige. Och det är ingen ogrundad tro, många får ju uppehållstillstånd till slut. Så det finns helt rationella skäl att leva under lite pressade förhållanden under en tid.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey