Årets sommarplåga 2011 - Collection

Det hjälper inte att man jobbar med internethandikappade och inte har tillgång till internet med iPoden så man kan lägga till låtar direkt på jobbet.

Det hjälper inte att man jobbar med internethandikappade och inte har tillgång till internet med iPoden så man kan lägga till låtar direkt på jobbet.

Aha, jag sitter med ifånen, men sitter som ett frågetecken när jag ska söka efter nått kul..

Aha, jag sitter med ifånen, men sitter som ett frågetecken när jag ska söka efter nått kul..

Kommer dom internethandikappade på någon enstaka låt dom vill lägga till så delar jag ut WiFi med min mobiltelefon, men inte för att synka ner hela album..

Har kommit fram en ny Jennifer Lopez, mkt bättre än den gamla!
Hoppas på att få höra den här mycket i sommar istället för gamla Lopez!
:D

[YOUTUBE-ID]2k64w3354kE[/YOUTUBE-ID]

Sommarplåga eller ej, men Swedish House Mafia har gått och blivit Swedish Mainstream Boys.
Bra? Tja, upp till var och en att bestämma.
Tungt? Far from...

Precis vad jag tänkte idag när jag gick med Radio1075 i lurarna, och har fått höra hela låten några gånger.
Det är för klent :va Jag hade liksom förväntat mig något mer.
Men tyvärr kommer det väl bli en sommarPLÅGA ändå.

Grabbar... en sommarplåga ska vara en plåga. SHM och lopez gör ju bra låtar, eller iaf ett mer seriöst försök! (uteslut SHM för dom är riktigt tunga!:yoparty)

LÄTT att Om sanningen ska fram kommer bli årets sommarplåga. Jag tycker faktiskt den är riktit najs.. :näsblod

Även bra låtar brukar hinna bli plågsamma innan sommaren är över.

Jag tror och tycker som dig om den låten.

Egentligen borde väl rebecka blacks friday spelas till leda i sommar? :) tycker den låter som allt annat som spelas på radio ärligt talat.

Jag såg just på Wikipedia att någon redan har varit vänlig att utse årets sommarplågor.

Årets plåga!

Jag råkade posta mitt förra inlägg i en ny tråd på fel ställe så jag postar det här med, dessa låtar tror jag starkt på i sommar.

Don Omar - Danza Kuduro
Big Brother låten
Eric Amarillo - Om sanningen ska fram

samt att jag snubblade över en skön kille på youtube tidigare idag, hoppas han slår:)

http://www.youtube.com/watch?v=nI-h4xTU5sg

Senaste två åren har de ju jobbat på ett lite annorlunda sätt och börjat slakta gamla klassiker som jag nu inte kan lyssna på längre:mad:

Förrförra sommaren drog de igång med Your Love-The Outfield.

http://www.youtube.com/watch?v=4N1iwQxiHrs

Och förra sommaren var det Journeys tur med Dont Btop Believin.

http://www.youtube.com/watch?v=crXK49f9kQg

Och nu går att fjortisar runt och säger att "åååå det här är ju våååran sång!" och så gråter de så kajalen rinner.

:mad::mad::mad:

Vilken klassiker ska slaktas i år tro?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey