Årets sommarplåga 2011 - Collection

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vad kommer man höra till förbannelse på radion och uteställen i sommar tro??

Den här tycker jag mig höra allt oftare nu...

[YOUTUBE-ID]lLqJKRRXeIA[/YOUTUBE-ID]
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Är det krav på att det ska vara en svensk låt?

Annars tror jag att denna kommer ligga bra till.

[YOUTUBE-ID]bhbU5qBayNA[/YOUTUBE-ID]
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Johansson skrev:
Den här tycker jag mig höra allt oftare nu..

Kan bero på att The Voice så sent som i morse öppet uttalade sin ambition att utse den till "Årets sommarplåga" och då i bemärkelsen att de inte tänkta vänta och se och därefter utnämna årets sommarplåga utan att DE SJÄLVA skulle se till att just den låten BLEV årets sommarplåga tack vare dem.... Så de kommer med andra ord göra den till sommarplåga oavsett vad vi övriga har att säga om saken...
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Kan bero på att The Voice så sent som i morse öppet uttalade sin ambition att utse den till "Årets sommarplåga" och då i bemärkelsen att de inte tänkta vänta och se och därefter utnämna årets sommarplåga utan att DE SJÄLVA skulle se till att just den låten BLEV årets sommarplåga tack vare dem.... Så de kommer med andra ord göra den till sommarplåga oavsett vad vi övriga har att säga om saken...

förjevvlit :huvet
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Grabbar... en sommarplåga ska vara en plåga. SHM och lopez gör ju bra låtar, eller iaf ett mer seriöst försök! (uteslut SHM för dom är riktigt tunga!:yoparty)

LÄTT att Om sanningen ska fram kommer bli årets sommarplåga. Jag tycker faktiskt den är riktit najs.. :näsblod
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Grabbar... en sommarplåga ska vara en plåga.


Det har du faktiskt rätt i... :näsblod

...Men å andra sidan tänkte jag att man kunde få folk att smyga in både plågor och "hyfsat" partyskrammel då jag är i full färd med att sammanställa spellistan inför midsommar.. :)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Kan bero på att The Voice så sent som i morse öppet uttalade sin ambition att utse den till "Årets sommarplåga" och då i bemärkelsen att de inte tänkta vänta och se och därefter utnämna årets sommarplåga utan att DE SJÄLVA skulle se till att just den låten BLEV årets sommarplåga tack vare dem.... Så de kommer med andra ord göra den till sommarplåga oavsett vad vi övriga har att säga om saken...

RixFM har kört den en gång i timmen hela dagen också :huvet
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det var länge sen jag lyssnade på reklamradio förutom rock-klassiker eller vad den heter men jag byter alltid i reklamen.
P3 går ju inte heller att lyssna på längre, äcklig pk-radio med skåningar och annat löst patrask samt riktigt rutten pop-musik för vänsterfalangen (Oscar lindros och sånt skit).

Så har jag tur missar jag årets sommarplåga, hörde dock Lopez för någon dag sedan och då kokade blodet :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det är därför det blir Spotify, P1 eller Bandit om dagarna..

Jo, vi har kört Spotify på min mobil kopplat till stereon på jobbet, och nu har vi dessutom införskaffat en iPod touch för ändamålet.

Problemet är ju bara att mixa en spelningslista som alla står ut med en hel dag.

Vi jobbar på det.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jo, vi har kört Spotify på min mobil kopplat till stereon på jobbet, och nu har vi dessutom införskaffat en iPod touch för ändamålet.

Problemet är ju bara att mixa en spelningslista som alla står ut med en hel dag.

Vi jobbar på det.

Sitter med samma problem på mitt jobb, spotify suger på att hitta NY musik man inte vet namnet på, speciellt genom en app.

Edit:
Videon i TS #1 inlägg, är det ett skämt eller en 50taggare som på allvar har en video full med 17åriga volvogroupies?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jo, vi har kört Spotify på min mobil kopplat till stereon på jobbet, och nu har vi dessutom införskaffat en iPod touch för ändamålet.

Problemet är ju bara att mixa en spelningslista som alla står ut med en hel dag.

Vi jobbar på det.

Spotify är sjukt dåligt när det gäller användarvänlighet med listor och liknande, det kräver ju enormt mycket arbete från användaren :brinnerup
När de löser det kanske jag också kan tänka mig det. OCH att de skaffar lite bättre musik.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jo, vi har kört Spotify på min mobil kopplat till stereon på jobbet, och nu har vi dessutom införskaffat en iPod touch för ändamålet.

Problemet är ju bara att mixa en spelningslista som alla står ut med en hel dag.

Vi jobbar på det.

Det går ju att skapa en gemensam spellista som alla kan dumpa låtar på från sitt egna konto... Ni kan ju vara solidariska och lägga dem så ni får en låt var åt gången. Uppdateringen gör var och en från sin egna dator då den som sagt är gemensam.

Är f.ö. ett tips till den som skall ha fest, skicka med länken till den gemensamma spellistan i inbjudan så kan folk droppa låtar på den så den är knökfull lagom till festen.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top