Chris Ash
Kapten Gars
eus skrev:
Åkte du och kvaddade dig själv på sista träningen? Jaja det är ju rätt tillfälle att göra det iaf...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eus skrev:
Nä så farligt var det inte.Chris Ash skrev:Åkte du och kvaddade dig själv på sista träningen? Jaja det är ju rätt tillfälle att göra det iaf...![]()
Neutral skrev:Det blev åka av i alla fall, två pass.Tack alla som hjälpte till för att jag skulle komma iväg: Peter och Lotta för allt möjligt, Kicki och Örjan för erbjudande om billån och depåassistens, Strandelin för lån av bil med släp, Håkan för lån av nyckel till garage, Hannes för blixtsnabb utryckning när det som mest behövdes. Tack även till Benny som erbjöd hjälp med skjuts, glömde i förvirringen att hälsa på dig i depån, sorry. Hoppas jag inte glömde någon.
Till våren tar vi nya tag och jag är skyldig er alla en tjänst.![]()
Det var superkul men det gick lite yxigt då det var racerväxlat som jag inte kört förut men någon gång ska man ju börja med det också, höll nästan på att dra i 1:an ut ur torparn.RR:Benny skrev:Sååå!! Hur gick det då på nya hojen??
Vi fick ju perfekt väder, även om mörkret svepte över oss på tok för tidigt.
Jag ville köra MER.....
2:a gången jag kör på Sviestad... & äntligen hittar jag runt banan utan att stanna & kolla kartan vart jag ska.... Hade riktigt roligt.
Skoj att du kom ut, hoppas du hade en lika bra dag som jag.
Vi ses på B racen nästa år.
//
Benny
Neutral skrev:Det var superkul men det gick lite yxigt då det var
B-race nästa år..? Det är ju ett 15/10 på Sviestad...![]()
RR:Benny skrev:Jepp, I will be there.
Du då?
frollo skrev:Nån som har en aning om hur många som är anmälda till 1000 klassen den 15 ?
//Mange
Torkel skrev:Laddad till tusen med ny drevning 14/41 istället för 14/43 som jag körde sist skulle göra susen var tanken. Inte lika mycket skrik på tvåan fast lite sämre drag ut ur Sviestadböjen.
1.00.07 biddde det som bäst den här gången
Tja, tycker det funkade ganska bra ändå att ha dig i gruppen, kurvhastigheten är ganska jämnlik med min i alla fall. Kanska lite långsammare i någon men snabbare i någon annan. I Sviestadböjen hade du bra fart, jag vågar inte köra mycket fortare där, det fladdrar å släpper både fram å bak för mig (fast jag stressar nog cykeln lite för mycket).Torkel skrev:Jag brukar tycka att man inte ska dela upp i A och B-klasser om det inte behövs men det här är ju ett typiskt scenario där det skulle ha behövts. Jag började i B-gruppen men det gick för långsamt in och i kurvorna tyckte jag så jag bytte till A istället. Det kanske inte var så smart när allt kommer omkring...
Berätta för Farbror Barbro nu, va kan ja hjälpare me?Goodstuff skrev:Hade jag fått ett erbjudande om att sälja hojen igår så hade jag sålt den på rot.![]()
![]()
Goodstuff skrev:Hade jag fått ett erbjudande om att sälja hojen igår så hade jag sålt den på rot.![]()
![]()
Torkel skrev:1.00.07 biddde det som bäst den här gången och jag funderar starkt på att reklamera min AIM!![]()
Ni vet hur det är. Man åker dit med inställningen att man bara ska testa lite och känna sig för efter en krasch men så fort man börjar köra så vill man köra fortare och när Per och Teddy visslade ifrån mig så tänkte jag att nu säljer jag skräpet.Torkel skrev:Berätta för Farbror Barbro nu, va kan ja hjälpare me?
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph