Årets sista träning på Sviestad 27/9

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
I morgon är det dags för årets sista träning på Sviestad. Vilka kommer dit? Vädret ser ut att bli bra än så länge.

Själv har jag bara den lilla pusselbiten med hojtransport från stan till banan att lösa för att köra mitt livs första rr-träning. Någon som kan hjälpa till? :tomten

Jag ska dit! Hem till hemmabanan eller mitt eget "kraschmecka". Ska prova nya leksaken och sätt personligt rekord.

Kan tyvär inte hjälpa dig med att få ut hojen. Men lycka till så ses vi.

Jonte VSB R-T skrev:
Jag ska dit! Hem till hemmabanan eller mitt eget "kraschmecka". Ska prova nya leksaken och sätt personligt rekord.

Kan tyvär inte hjälpa dig med att få ut hojen. Men lycka till så ses vi.
Kommer ut och tar betalt av er, bannar dom som bannar bör....
Och vifta lite flagga, men snälla se till att jag inte behöver hämta er med skamkärran :fatta!

LOTTAK skrev:
Kommer ut och tar betalt av er, bannar dom som bannar bör....
Och vifta lite flagga, men snälla se till att jag inte behöver hämta er med skamkärran :fatta!
Det är lugnt, jag ska jobba över imorrn så jag kommer inte =ingen skamkärra =)

kan man dyka upp och köra även om man inte har licens?
Köpte nämligen en ss hoj förra veckan som jag tänkte åka r 600 med.

vore kul att testa den redan i¨år på bana

Knixen skrev:
kan man dyka upp och köra även om man inte har licens?
Köpte nämligen en ss hoj förra veckan som jag tänkte åka r 600 med.

vore kul att testa den redan i¨år på bana
Du behöver inte licens men ett gilltigt kursintyg måste du kunna visa upp (inte äldre än 5 år)

Fick just reda på att jag inte får låna mc-vagn i morgon. :( Spelar kanske ingen roll då jag inte har en dragbil. :rolleyes:

Efter allt slit med licenskurs, medlemskap i LMS (i dag :banana ), hämtning av hoj 80 mil bort (1200 i fortkörningsböter efter 1 mil :död ), hyra av garage m m, m m så verkar det stupa på att inte kunna ta sig 5 km. :4skrika

Last edited:
Neutral skrev:
Fick just reda på att jag inte får låna mc-vagn i morgon. :( Spelar kanske ingen roll då jag inte har en dragbil. :rolleyes:

Efter allt slit med licenskurs, medlemskap i LMS (i dag :banana ), hämtning av hoj 80 mil bort (1200 i fortkörningsböter efter 1 mil :död ), hyra av garage m m, m m så verkar det stupa på att inte kunna ta sig 5 km. :4skrika
5km... är väl bara att hoppa upp på hojen o åka dit?

Neutral skrev:

Sluta oja dig, titta på din mobiltfn istället, du har SMS.

Det blev åka av i alla fall, två pass. :) Tack alla som hjälpte till för att jag skulle komma iväg: Peter och Lotta för allt möjligt, Kicki och Örjan för erbjudande om billån och depåassistens, Strandelin för lån av bil med släp, Håkan för lån av nyckel till garage, Hannes för blixtsnabb utryckning när det som mest behövdes. Tack även till Benny som erbjöd hjälp med skjuts, glömde i förvirringen att hälsa på dig i depån, sorry. Hoppas jag inte glömde någon.

Till våren tar vi nya tag och jag är skyldig er alla en tjänst. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey