Årets nyaste medlem??

Mia75

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2006
Ort
Jakriborg, Hjärup
Hoj
Det kommer en....
I vilket falll som helst så var mitt nyårslöfte att nu ta tag i att skaffa mig mc-kort...Så fort det blir bättre väder så varnar jag Er..Håll er borta från vägarna omkring Malmö med omnejd!!!! =)

Skämt åsido... jag kan köra..Ska bara skaffa mig kortet..Det gick ju inte att få sånt i cornflakes paketet längre o inte heller fick jag det av tomten =)

Gott Nytt År!!! :fyllisar

:banana
 
Mia75 skrev:
I vilket falll som helst så var mitt nyårslöfte att nu ta tag i att skaffa mig mc-kort...Så fort det blir bättre väder så varnar jag Er..Håll er borta från vägarna omkring Malmö med omnejd!!!! =)

Skämt åsido... jag kan köra..Ska bara skaffa mig kortet..Det gick ju inte att få sånt i cornflakes paketet längre o inte heller fick jag det av tomten =)

Gott Nytt År!!! :fyllisar

:banana

välkommen :banana
 
Mia75 skrev:
I vilket falll som helst så var mitt nyårslöfte att nu ta tag i att skaffa mig mc-kort...Så fort det blir bättre väder så varnar jag Er..Håll er borta från vägarna omkring Malmö med omnejd!!!! =)

Skämt åsido... jag kan köra..Ska bara skaffa mig kortet..Det gick ju inte att få sånt i cornflakes paketet längre o inte heller fick jag det av tomten =)

Gott Nytt År!!! :fyllisar

:banana


Trevligt, ännu en skåning =) välkommen :tummenupp
 
Mia75 skrev:
I vilket falll som helst så var mitt nyårslöfte att nu ta tag i att skaffa mig mc-kort...Så fort det blir bättre väder så varnar jag Er..Håll er borta från vägarna omkring Malmö med omnejd!!!! =)

Skämt åsido... jag kan köra..Ska bara skaffa mig kortet..Det gick ju inte att få sånt i cornflakes paketet längre o inte heller fick jag det av tomten =)

Gott Nytt År!!! :fyllisar

:banana


MKT BRA NYÅRSLÖFTE!!!!!!!!! :D
 
Skåningar har vi redan i överflöd här på forumet, men tjejer är alltid välkommna!
:hej
 
..nyaste..

och sötaste.. :)

välkommen till dårhuset
 
Välkommen hit....

Du kommer snart märka att SH är ett gift och utan sin dagliga dos så blir man grinig och le......
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top