Årets Masterbike

Jaha då var man och köpte nya Bike! Hem och på med filmen. Men faan vilket skit!! Bara en massa trams fram och tillbaka. Helt intetsägande. Orkade inte ens kolla klart.

Bortskänkes: DVD Masterbike 2005.

JB

Last edited:
När dessutom skiv-j*veln inte ville fungera i spelaren heller då blev jag förbannad. Mailade om ersättningsskiva ...men inget svar. :confused: :(
Men det verkar som att man inte missat något..... :mad:

Så jävla taffligt gjort. Porrfilmsmusik i bakgrunden och dålig speaker blandat med dvdmenyer från 80-talet. Varm elefantballe får den i betyg.

Sluta lek amatörregissörer och fokusera på det ni kan: köra hoj!!

Skippa hela skiten med Randy i Arai-hjälmen, den var bara jobbig, pinsam och fyllde ingen som helst funktion. Ge varje hoj en egen meny istället med mätningar från bromsbänken, vikter, varvtider, hastigheter runt banan mätt med GPS, omdömen från de olika förarna, ljudet från hojen utan kommentatorröst osv.

//Eric

DR-Zätare skrev:
Sluta lek amatörregissörer och fokusera på det ni kan: köra hoj!!

Skippa hela skiten med Randy i Arai-hjälmen, den var bara jobbig, pinsam och fyllde ingen som helst funktion. Ge varje hoj en egen meny istället med mätningar från bromsbänken, vikter, varvtider, hastigheter runt banan mätt med GPS, omdömen från de olika förarna, ljudet från hojen utan kommentatorröst osv.

//Eric

Och dessutom visa film från banan, när dom kör, ORDENTLIGT! Inte bara småfisar till mickrosnuttar.

Om någon är medlem på Bike.se så kan han/hon ju posta länken till den här tråden på deras forum.

Det är ju ta mig fan ingen som tycker att filmen är ens lite bra.

JKay skrev:
När dessutom skiv-j*veln inte ville fungera i spelaren heller då blev jag förbannad. Mailade om ersättningsskiva ...men inget svar. :confused: :(
Men det verkar som att man inte missat något..... :mad:

Du kan få min gratis!!!

X-up skrev:
Roller...eller ngn annan duktig själ här på Sporthoj kan väl fixa ihop en DVD från alla race i år, med lite depåsnack, närbilder på fulmeckande, race, krascher varvat med info om förare & hojar, likaså klipp med banåkningar för allmänheten, Bike Week mm.

Borde väl kunna gå att ordna? Sälj denna skiva för en billig penning sedan så kan vi skänka summan till Swedie för inköp av server! :tungan
Vem fansen e roller? :va

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...