Årets Masterbike

Jaha då var man och köpte nya Bike! Hem och på med filmen. Men faan vilket skit!! Bara en massa trams fram och tillbaka. Helt intetsägande. Orkade inte ens kolla klart.

Bortskänkes: DVD Masterbike 2005.


JB
 
Last edited:
När dessutom skiv-j*veln inte ville fungera i spelaren heller då blev jag förbannad. Mailade om ersättningsskiva ...men inget svar. :confused: :(
Men det verkar som att man inte missat något..... :mad:
 
Så jävla taffligt gjort. Porrfilmsmusik i bakgrunden och dålig speaker blandat med dvdmenyer från 80-talet. Varm elefantballe får den i betyg.
 
Sluta lek amatörregissörer och fokusera på det ni kan: köra hoj!!

Skippa hela skiten med Randy i Arai-hjälmen, den var bara jobbig, pinsam och fyllde ingen som helst funktion. Ge varje hoj en egen meny istället med mätningar från bromsbänken, vikter, varvtider, hastigheter runt banan mätt med GPS, omdömen från de olika förarna, ljudet från hojen utan kommentatorröst osv.

//Eric
 
DR-Zätare skrev:
Sluta lek amatörregissörer och fokusera på det ni kan: köra hoj!!

Skippa hela skiten med Randy i Arai-hjälmen, den var bara jobbig, pinsam och fyllde ingen som helst funktion. Ge varje hoj en egen meny istället med mätningar från bromsbänken, vikter, varvtider, hastigheter runt banan mätt med GPS, omdömen från de olika förarna, ljudet från hojen utan kommentatorröst osv.

//Eric

Och dessutom visa film från banan, när dom kör, ORDENTLIGT! Inte bara småfisar till mickrosnuttar.
 
Om någon är medlem på Bike.se så kan han/hon ju posta länken till den här tråden på deras forum.

Det är ju ta mig fan ingen som tycker att filmen är ens lite bra.
 
JKay skrev:
När dessutom skiv-j*veln inte ville fungera i spelaren heller då blev jag förbannad. Mailade om ersättningsskiva ...men inget svar. :confused: :(
Men det verkar som att man inte missat något..... :mad:

Du kan få min gratis!!!
 
X-up skrev:
Roller...eller ngn annan duktig själ här på Sporthoj kan väl fixa ihop en DVD från alla race i år, med lite depåsnack, närbilder på fulmeckande, race, krascher varvat med info om förare & hojar, likaså klipp med banåkningar för allmänheten, Bike Week mm.

Borde väl kunna gå att ordna? Sälj denna skiva för en billig penning sedan så kan vi skänka summan till Swedie för inköp av server! :tungan
Vem fansen e roller? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top