Årets kortaste premiärtur?

Blev stoppad nu innan :( blå bären sa att mina blinkers syntes inte! Har köpt dom på biltema och syns väl! Du får köra hem och byta detta sa han.kanske körde jag knappt 1 km inte mer.

Last edited:
Blev stoppad nu innan :( blå bären sa att mina blinkers syntes inte! Har köpt dom på biltema och syns väl! Du får köra hem och byta detta sa han.kanske körde jag knappt 1 km inte mer.

Biltema-hatare :D

Men hur kan de inte synas väl, har du vält hojen eller?

Körde premiärturen i fredags eftermiddag. ca 40km blev det i sakta tempo, märktes att man inte var van vid fart o funktioner hehe.
Hade mitt perforerade skinnställ med underställ under men kom inte att tänka på att det var kallt förrän jag kom hem.

Tog premiärturen i fredags kväll vid 10. Bilen är på verkstad och jag skulle bara ha cigg. Vände och körde hem efter 3-4 minuter då det isade så jävligt i benen (träningsbyxor)

Fick själv också premiärturen i Lördags, solen värmde inte så mycket som det såg ut att den skulle göra. Men vad gör det när man är alldeles varm inombords? :¬)

Plockade ut hojjen ur vinterdvalan idag. Startade utan problem, sen körde jag premiärrundan. :)

Blev inte så lång tur dock, fingrarna höll på att få frostskador, men fy tusan vad underbart det var att köra igen!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP