Årets kortaste premiärtur?

Blev stoppad nu innan :( blå bären sa att mina blinkers syntes inte! Har köpt dom på biltema och syns väl! Du får köra hem och byta detta sa han.kanske körde jag knappt 1 km inte mer.

Last edited:
Blev stoppad nu innan :( blå bären sa att mina blinkers syntes inte! Har köpt dom på biltema och syns väl! Du får köra hem och byta detta sa han.kanske körde jag knappt 1 km inte mer.

Biltema-hatare :D

Men hur kan de inte synas väl, har du vält hojen eller?

Körde premiärturen i fredags eftermiddag. ca 40km blev det i sakta tempo, märktes att man inte var van vid fart o funktioner hehe.
Hade mitt perforerade skinnställ med underställ under men kom inte att tänka på att det var kallt förrän jag kom hem.

Tog premiärturen i fredags kväll vid 10. Bilen är på verkstad och jag skulle bara ha cigg. Vände och körde hem efter 3-4 minuter då det isade så jävligt i benen (träningsbyxor)

Fick själv också premiärturen i Lördags, solen värmde inte så mycket som det såg ut att den skulle göra. Men vad gör det när man är alldeles varm inombords? :¬)

Plockade ut hojjen ur vinterdvalan idag. Startade utan problem, sen körde jag premiärrundan. :)

Blev inte så lång tur dock, fingrarna höll på att få frostskador, men fy tusan vad underbart det var att köra igen!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti