Jazen
med licens to kill
togs klippet bort ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är mindre pappersjobb och mindre ansträngande att skriva ut en böter än att jaga en tjuv![]()
Ska redigera bort lite saker bara! Åter kommer!
jo men dom vet ju fortfarande inte vem som e innanför hjälmen!!!![]()
Jo för i början av filmen visade föraren sitt ansikte precis innan han hoppa på hojen. Du såg också reg.nr til kompisen samt hans ansikte
Hur fungerar det då med en fartkamera![]()
I den ursprungliga fimen visades både kompisens regplåt + anskiket och en bakhjulskörning i 200 knyck. Om ni tycker att detta är helt ok och att du inte hade haft något imot att finnas på tuben med en regplåt kopplad till dig + ditt tryne inspelat och sedan kör på detta vis så fine.
Jag skulle då inte känna mig säker i den situationen och därför rådde jag ts att redigera bort ansikten och regplåtar så det slipper bli tråkigheter i framtiden,.
Men som sagt ni som tror ni inget har att förlora be my geust var ju djävligt tokigt av mig att försöka vara hjälpsamm![]()
Va alla verkar vara smarta på detta forum alltså, Jag menade vid bilkörning då nissen påstod att det är bar gärning som gäller.
En fartkamera är inte på bar gärning utan ett foto med aktuell hastighet och en bild på föraren= böter och indraget kk i värsta fall.![]()
Va alla verkar vara smarta på detta forum alltså, Jag menade vid bilkörning då nissen påstod att det är bar gärning som gäller.
En fartkamera är inte på bar gärning utan ett foto med aktuell hastighet och en bild på föraren= böter och indraget kk i värsta fall.![]()
Ska redigera bort lite saker bara! Åter kommer!
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |