Video Årets första tur med en polare. Film redigerad i Premiere PRO CS5

Man lägger ju ner utredningar om snatterier och misshandel trots att misstänka gärningsmän både är namngivna och finns på film så hur outlaw vi än känner oss så tror jag att de fullkomligt struntar i ev. fortkörningar på tuben.

Man lägger ju ner utredningar om snatterier och misshandel trots att misstänka gärningsmän både är namngivna och finns på film så hur outlaw vi än känner oss så tror jag att de fullkomligt struntar i ev. fortkörningar på tuben.

Ja. GR har väl klarat sig rätt lindrigt undan trots rätt mycket värre saker i sina filmer är det som finns i TS film. Men är man nervöst lagd så kan man ju dölja regnummer o ansikte.

better safe than sorry, som någon sa! Är 90% färdig med alla censurering, svårt att hinna med filmredigering när man jobbar bara haha.. Kompisen och hans hoj spelar ingen som helst roll i detta fallet, är han och jag båda överens om. Men min mätare och mitt ansikte ska bort, sen är faktiskt hojjen lite nerdrevad ett par kuggar.. fast det rör sig fortfarande om för höga hastigheter här!

Återkommer..

det ska då ta en jävla tid att vara privat.. suttit sen igår och klickat, släpp lös filmen nu!!

Hinner inte ikväll, filmen är klar men det tar 2h att spara ner den på datorn Från Premiere PRO och minst lika lång tid att lägga upp den på tuben, får blir imorgon eftermiddag! Sorry....

Nu har jag inte sett originalfilmen, men om den föreställer vad det låter som, så gör du rätt i att redigera om den. Det är förmodligen ingenting en åklagare skulle väcka åtal för, men om du gör något annat så kan den användas som en bevisning då de ofta vill ta gärningsman för flera saker samtidigt för att det ska vara värt att väcka åtal.

Filmen är nu färdig.. Men att ladda den från Premiere PRO tar ca 1h, plus att få upp den på tuben tar nästan det dubbla. Den får laddas upp under natten med andra ord.. Återkommer med länk!;)

Här ska den vara tillgänglig innom 2-3h! :)

Ursäkta den klumpiga censureringen, hade vart mycket lättare om jag gjort det ihop med filmskapandet från början. Men nu blev det som det blev, och det får duga för att vara första filmen i år.. Håll till godo, boys and girls!!

More To Come....

Skön film gärna mer sånt :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka