Video Årets första tur med en polare. Film redigerad i Premiere PRO CS5

Kristofer86

Mc kåt;)
Gick med
3 Oct 2004
Hoj
Honda CBR 929RR Fireblade -00
(uppdaterad med censurerad film)
Årets första tur med en polare fick givetvis dokumenteras och redigeras!!

I detta fallet blev det filmat med en GOPRO HD Hero 2, och redigerat i Adobe Premiere PRO CS5

Glöm inte att sätta på 720p!!

http://youtu.be/1YI59fsAH68

Last edited:
Dåligt klippt, Spolat hela tiden och klippningar hela tiden allmänt jobbigt att kolla på..

Vad snackar du om? Jag tyckte det var underhållande :banana
Hit med mer filmer!

tyckte den var rätt kul å se åxå :tummenupp

najs touch å köra slomo på dina egna whiiili försök :D

Tack, svårt att klippa ner drygt 2h filmmaterial till 5-10min och ändå få det sevärt. Men jag försökte undvika långa klipp där det inte hände så mycket, att köra det lite "speedat" emellanåt var bara en teknik jag tyckte var lite kul att ha med för att få variation i filmen. Smurfrösterna bidrar ju med lite humor också haha, vilket jag själv uppskattar i mc-filmer!

Som sagt årets första, efter Lynda-kursen jag håller på med i Premiere PRO så kan jag förhoppningsvis jag nog kunna bidra med något mer "välgjort".

Go wheelie igenom tunnelen

En sak jag undrar när man lägger ut en video där man ser både reg.nr., ställ, hoj och ansikte, fins det ingen form för risk med tanke på polisen? Wheelie i 200 + i 90 son är ju dokumenterat här, visst det är inte värdens brott men sitter körkortet löst? Undrar för att jag själv är sugen på och filma lite. Det fins ju såklart poliser som är medlem på sporthoj.se

Ett stort fett tips redigera bort ansiktena illa kvickt innan någon får för sig att anmäla denna video till farbror blå. Hastighets mätaren visar en bra bit över tilllåten hastighet på flera platser.

Detta är ett tips i all väl mening. Finns andra som åkt dit på liknande vis..

Ett stort fett tips redigera bort ansiktena illa kvickt innan någon får för sig att anmäla denna video till farbror blå. Hastighets mätaren visar en bra bit över tilllåten hastighet på flera platser.

Detta är ett tips i all väl mening. Finns andra som åkt dit på liknande vis..

Har du någon källa på det?

Måste man inte se vem det är som fakisk KÖR för att fälla någon ? Det är nog svårt att få till ansikte, samtidigt som man mäter upp hojen och får med regskylt...Hur skulle den filmningen se ut ??

Jag har svårt att tro att polisen skulle göra något om de skulle se denna video.
Kan de inte ens masa sig ut när man har tagit en hojtjup på bar gärning, så varför bry sig om att någon kör på bakhjulet och för fort?
Fast det är klart, tjuvarna är det ju synd om, svår uppväxt, inga pengar, bara röda legobitar i lådan, betong i sandlådan etc. så visst, möjligheten finns så klart att de beslutar sig för någon åtgärd, men denna åtgärd kan ju knappast bli mer än en varning.

Jag har svårt att tro att polisen skulle göra något om de skulle se denna video.
Kan de inte ens masa sig ut när man har tagit en hojtjup på bar gärning, så varför bry sig om att någon kör på bakhjulet och för fort?
Fast det är klart, tjuvarna är det ju synd om, svår uppväxt, inga pengar, bara röda legobitar i lådan, betong i sandlådan etc. så visst, möjligheten finns så klart att de beslutar sig för någon åtgärd, men denna åtgärd kan ju knappast bli mer än en varning.

Det är mindre pappersjobb och mindre ansträngande att skriva ut en böter än att jaga en tjuv :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph