Årets första TT den 22-3

Tackar för en liten go runda med trevligt sällskap. :Bugar Fanns några hangarounds på SV och dom tackar vi speciellt för visat intresse. :banana

Glenning skrev:
Det blev bara en kort runda pga. vissa förare led av sen ankomst. :fatta! Det blev Mörarp, Mörshög, Ekeby och avslutning på Donken Stattena.

ähh... tror som henke, inga bilder = då har det inte hänt :arsele

visst, avslut vid donken. tror att du körde 11 varv runt, runt, runt & spana på fjortisar :tuttar :lol

wonderwizard skrev:
ähh... tror som henke, inga bilder = då har det inte hänt :arsele

visst, avslut vid donken. tror att du körde 11 varv runt, runt, runt & spana på fjortisar :tuttar :lol
Surpuppa... bara för att du inte fick följa med...
Vad stoppade dig? Klotat hojen eller fis på tvären?

Maverick_ou812 skrev:
Surpuppa... bara för att du inte fick följa med...
Vad stoppade dig? Klotat hojen eller fis på tvären?

surpuppa ? jag ? näfan... bara ren jävla avundsjuka :lol
dessutom e hojen halvt nedplockad.

Sedan ska inte ta vårt snack så allvarligt, vi bara fjantar oss för det mesta :)

Maverick_ou812 skrev:
Nähä... gör ni :rolleyes: :hihi

Sätt nu ihop hojen så du kommer ut på vägarna så vi ses snart på en TT eller Onsdagsgazz! :tummenupp

Nu är det så här att WW och henke tror att roh är en jävla fotoklubb. :fatta! :fatta! Det är enda anledningen till att dom inte kommer med hoj och jämt pratar om foto hela tiden.

WW.... jag frågade efter ett par fjortisar till dig, men dom var slut. :D Det gjorde inget att du inte kunde åka med. :rofl

Åka hoj idag? :tungan :tuttar :arsele

Jasså ni är redan igång i kör :tummenupp Själv ska jag börja med projekt trimma engelsman nu i dagarna:) Nytt avgassystem,bänkning,powercommander o hela kittet. Miniblinkers o skylt ska också inhandlas. Sedan blir det åka av. Nu är det ju så att min hoj fortfarande är nere i skåne så jag lär nog dyka upp på en tt :D :fyllisar
Måste ju ha något säkert ställe att ha hojen på här uppe :gnissla

Henke skrev:
Som vanligt så tror vi inte er utan bilder.

Råder en viss meningskiljaktighet mellan mig o kameran för stunden :va
SÅ det 2 stackars bilderna som visar att somliga åtminstone var där :7peta
får allt dröja ett tag..

Måste ju också komentera lite här.
Brrrr fryser av bara tanken o vara ute o köra med hoj nu. Passa er så ni inte åker på lunginflamation eller nått annat skit så ni får ligga i säng sen hela sommaren. :rofl :rofl Då ska iaf jag inte vara skadeglad.

Iaf kan ju iaf säge efter att var åksjuk som fan nu ett tag så kan man inte bli nått annat än avis på er. Får väl sätta igång här så hojen blir körduglig.

Mvh en körkåt jävel.

P.s kör försiktigt pojkar o flickor. även om solen tittar fram så kan jag inte tänka mig att det är något vidare grepp på dom kalla däcken. :huvet

YappE skrev:
Måste ju också komentera lite här.
Brrrr fryser av bara tanken o vara ute o köra med hoj nu. Passa er så ni inte åker på lunginflamation eller nått annat skit så ni får ligga i säng sen hela sommaren. :rofl :rofl Då ska iaf jag inte vara skadeglad.

Iaf kan ju iaf säge efter att var åksjuk som fan nu ett tag så kan man inte bli nått annat än avis på er. Får väl sätta igång här så hojen blir körduglig.

Mvh en körkåt jävel.

P.s kör försiktigt pojkar o flickor. även om solen tittar fram så kan jag inte tänka mig att det är något vidare grepp på dom kalla däcken. :huvet

Lugnt...årets första knäskrap avklarades redan i söndags i rondellen på väg 117...halt och halt...lite suddig känsla i gatdäcken kan man väl säg...men gött...tror fan jag skall köra hoj till jobb imorgon..

thundrace skrev:
Lugnt...årets första knäskrap avklarades redan i söndags i rondellen på väg 117...halt och halt...lite suddig känsla i gatdäcken kan man väl säg...men gött...tror fan jag skall köra hoj till jobb imorgon..

Håller på för fullt med min hoj nu så den ska vara klar nu den kommande veckan för här ska fan ut o gazzzzas. Fi fan vad sjuk jag blev igår. När man var ute och körde och mötte alla dessa hojar ute. ugha vad avis man är. Nu är där raket fart i arslet på mig det ska jag lova.

Nu é det nära grabbar o töser !

Så här lät det i fjor så bäst fan nån plockar fram en gigastor hårfön o får väck snön typ . .

Det ända som är lite ironsikt må vara att trådstartaren såg jag inte röken av på en ända TT i fjor :va

Ny tag i år :2cool

Skutte skrev:

Så här lät det i fjor så bäst fan nån plockar fram en gigastor hårfön o får väck snön typ . .

Det ända som är lite ironsikt må vara att trådstartaren såg jag inte röken av på en ända TT i fjor :va

Vem fan har gett dig vitaminer? :hihi
Har knappt sett röken av dig på 4 månader och nu lyfter du gamla trådar som rena Starke Adolf?!

Vårkänslor Lille Skutt? :pannkyss

Maverick_ou812 skrev:
Vem fan har gett dig vitaminer? :hihi
Har knappt sett röken av dig på 4 månader och nu lyfter du gamla trådar som rena Starke Adolf?!

Vårkänslor Lille Skutt? :pannkyss
'
Vår känslor ?!? :confused:

Bara längtar tillbaka då gräset var grönare o ölen starkare :fyllisar
Får väl se om 2006 bjuder upp till ett kul hoj år eller alla bara ska vara griniga o gnälliga föredettingar :7peta

Själv har jag ju planer på att penetrera en sisådär 1500mil i vanlig ordning :kryckor

Skutte skrev:
'
Vår känslor ?!? :confused:

Bara längtar tillbaka då gräset var grönare o ölen starkare :fyllisar
Får väl se om 2006 bjuder upp till ett kul hoj år eller alla bara ska vara griniga o gnälliga föredettingar :7peta

Själv har jag ju planer på att penetrera en sisådär 1500mil i vanlig ordning :kryckor
Planeringen inför 2006 börjar den 17:e. :tummenupp
Alla ovanstående områden kommer att behandlas omsorgsfullt.

Peneterera förresten... 1500 mil? Vaddå? "Det är inte längden utan antalet km/h som räknas." Eller?! :hihi

Skutte skrev:

Kan du ge dig fan på...från att kört flest året innan så blev det minst förra året...men en kombination av racing,jobb samt byte till skakelibrakmaskin (tm) samt gnäll gjorde att det inte blev många mil med roh...skall bli en jävla massa detta året..moddar millen för gatbruk med eller eventuellt köper en till för gata :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back